Tjejer som spanar på mrkoll
Tjejer, vad är det som motiverar er att kolla upp män (chef, kollegor osv) på mrkoll? Är det i såna fall där ni är uttråkad eller nyfiken, halv intresserad av någon? Varför?
Tjejer, vad är det som motiverar er att kolla upp män (chef, kollegor osv) på mrkoll? Är det i såna fall där ni är uttråkad eller nyfiken, halv intresserad av någon? Varför?
Har kollat upp män enbart på liknande sidor som ratsit för att se att de inte är gifta/sambos. Ger självklart inte alltid en rättvis bild. Men har dålig erfarenhet av män som har låtsas vara singlar tidigare.
Om man internetdejtar kan det vara bra att kolla upp att en person verkar vara den han utger sig för att vara innan man träffas t.ex. Att han inte är gift etc.
Varför inte?Är det öppet så kan jag titta ibland.
Jag kollar ofta upp folk i jobbet, inte så ofta på just mrkoll kanske. Allabolag eller merinfo. Vi vill mest se vilka bolag de är engagerade i. Mrkoll visar bolagsengagemang.
Ja jag spanar även om vi inte dejtar.
Kollar alla hela tiden.
Har kollat upp män enbart på liknande sidor som ratsit för att se att de inte är gifta/sambos. Ger självklart inte alltid en rättvis bild. Men har dålig erfarenhet av män som har låtsas vara singlar tidigare.
Kollar upp alla dejter där innan jag bestämmer mig för att träffa dem. Gift/samboende = då kan man lägga ner på en gång och slippa lägga ner tid och energi på en dejt.
Chef/kollegor/bekanta kan jag kolla någon gång (oftast via Google, och då blir träffarna ibland på MrKoll, Ratsit, Hitta mm) för att kolla tex. när de fyller år, var de bor, osv.
Nätdejter brukar jag kolla upp innan jag ev. träffar dem (om det går, men det gör det oftast - jag är duktig på att leka detektiv). Jag kollar var de bor, om de är gifta/sambos, vad de lägger ut på Facebook eller andra sidor. Senast igår kollade jag upp en Tindermatch. Han verkade perfekt, men han visade sig vara tio år äldre än han hade skrivit...
Har använt mig av det för att kolla upp om killen jag ska dejta är kriminell eller ej och om det stämt att de bor där de sagt att de bor.