Sätta på killen med en strapon?
Om din kille lägger fram att han skulle vilja bli tagen med en strapon, skulle du hjälpa honom uppleva det? Dvs. att det är du som kommer knulla honom så han får uppleva sin fantasi.
Om din kille lägger fram att han skulle vilja bli tagen med en strapon, skulle du hjälpa honom uppleva det? Dvs. att det är du som kommer knulla honom så han får uppleva sin fantasi.
Om man är kille och gillar att få en låtsaskuk i röven så är man åtminstone bisexuell. Det går inte att argumentera emot
Spontant: tack för förtroendet att få frågan, men nej tack.
Däremot skulle han få leta efter annan kompis - helst inte kvinna, att testa detta med i så fall.
Ja jösses vad mycket fördomar om mäns sexualitet som bubblar fram i den här tråden, och förvånansvärt många kvinnor som står för dom. Jag njuter av analsex. Min man njuter av analsex. Vi är 100 % heterosexuella och vet hur man använder tvål och vatten, och vi har väldigt bra och njutningsfull sex tillsammans. Vill man inte ha analsex så slipper man, men blanda inte ihop sexuell läggning med mäns anala njutning!
Du vill att hon ska vara den dominerande initiativtagaren?
Men hur ska hon veta att du ens gillar det? Det är inte alla som vågar föreslå en sådan sak..
Kallas det pegging när en kvinna spänner på en man med strap-on? Hade ingen aning om det.
Och nu ska jag sluta spamma tråden, har lite för mycket fritid denna fm. Vilket ju iofs är trevligt..
Spontant: tack för förtroendet att få frågan, men nej tack.
Däremot skulle han få leta efter annan kompis - helst inte kvinna, att testa detta med i så fall.
Fast det är ju inte jämförbart. Om en tjej har sex med en lösvagina eller kvinnlig docka då är du nära!
Jag som räknar mig som hetero har i många år fantiserat och drömt om en dominant kvinna. Hon ska ta mig med en strapon samtidigt som hon leker med min kuk.
Skulle min tjej erbjuda sig att knulla mig, så skulle jag mer än gärna ta emot. Så skönt!