• Anonym (Man)

Sätta på killen med en strapon?

Om din kille lägger fram att han skulle vilja bli tagen med en strapon, skulle du hjälpa honom uppleva det? Dvs. att det är du som kommer knulla honom så han får uppleva sin fantasi.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sätta på killen med en strapon?
  • Anonym (prostata)
    Anonym (Tackar nej) skrev 2021-07-25 14:57:52 följande:
    Är du allvarlig nu? Väldigt ovanlig fantasi du har. Berättade du det för honom fick du ett blankt nej 
    Det är absolut ingen ovanlig fantasi!
    Är det just en persons fantasi som avgör om de är vanliga eller inte? Bara dina som är ok? 

Analen är en erogen zon. Punkt. Jag tror många män är homofober och när de känner det minsta att det är skönt blir de livrädda och tror plötsligt att de är homosexuella. Som om vi blir attraherade/kära med ändtarmsöppningen...
  • Anonym (Tackar nej)
    Anonym (prostata) skrev 2021-07-25 15:19:39 följande:
    Att en tjej vill göra det med sin kille? antar att oftast tar tjejer inte upp den typen av fantasier  
  • Anonym (Tackar nej)
    Anonym (prostata) skrev 2021-07-25 15:19:39 följande:
    Finns det apparater som gör att båda kan njuta samtidigt? 
  • Sophie88olofsson
    Anonym (Tackar nej) skrev 2021-07-25 15:22:21 följande:

Att en tjej vill göra det med sin kille? antar att oftast tar tjejer inte upp den typen av fantasier  

Hahah så det finns normer för vad killar/tjejer har för fantasier??
  • Anonym (Tackar nej)
    Sophie88olofsson skrev 2021-07-25 15:30:45 följande:
    Hahah så det finns normer för vad killar/tjejer har för fantasier??
    Nej absolut inte men  jag antar att det är inte av något större intresse för tjejer 
  • Anonym (Sophie)
    Anonym (Tackar nej) skrev 2021-07-25 15:33:13 följande:

Nej absolut inte men  jag antar att det är inte av något större intresse för tjejer 

Joo..om man har det som en fantasi så är det såklart man ser ett intresse i det även som tjej! :)
  • Anonym (prostata)
    Anonym (Tackar nej) skrev 2021-07-25 15:33:13 följande:
    Hur kan du anta det? Du utgår återigen från att det är dina fantasier som är normala, vanliga och ok. 
    Hur många tjejer har du pratat med det här om? Varifrån kommer dina antaganden? 

Du har så fel att det inte ens går att förklara...
  • Anonym (Jag)

Men ja? Sex är sex, finns ju inget fel med det. Jag har inga problem att använda strapon på min man, jag får ju samma sexuella njutning av att se honom njuta som han får av att ex slicka mig så jag ser inget negativt med det.

• Anonym (prostata)
    Anonym (Tackar nej) skrev 2021-07-25 15:24:22 följande:
    Finns det apparater som gör att båda kan njuta samtidigt? 
    Finns alla möjliga. Kolla på par-leksaker på t.ex. sinful eller vuxen. 
    Dubbeldildos är ett exempel. Finns många anala leksaker. De är inte könsbestämda eftersom vi båda har analer. 
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Sophie) skrev 2021-07-25 14:49:14 följande:

Det är en fantasi jag har!

Har försökt hinta om detta till min sambo men han verkar absolut inte vilja göra något sånt :/

Det är ingen dröm eller fantasi som jag har. Men om tjejen skulle fråga mig så kanske jag hade ställt upp och testat lite. Det kanske kan öppna upp sexlivet på andra plan med.
Svar på tråden Sätta på killen med en strapon?