• Anonym (Man)

Sätta på killen med en strapon?

Om din kille lägger fram att han skulle vilja bli tagen med en strapon, skulle du hjälpa honom uppleva det? Dvs. att det är du som kommer knulla honom så han får uppleva sin fantasi.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sätta på killen med en strapon?
  • Anonym (Tackar nej)

Jag antar att tjejer skulle tacka nej?

• Småvarmt

Det finns säkert dominanta kvinnor som gärna skulle sätta på en kille med strapon. Det svåra är nog att hitta dom

• Anonym (prostata)
    Anonym (Hanna) skrev 2021-06-10 10:28:12 följande:
    Ja så är det!
    Så....bi och bög har prostata som känns skön att massera och erogen anal? 
    Hetero har ingen eller känslolös prostata och analen är ingen erogen zon? 
    Märkligt....
    (De män jag sugit och masserat prostatan samtidigt med ett finger säger att orgasmen blir kraftigare) 

Om jag gillar att bli slickad i analen eller att bli knullad där, är jag en manlig homosexuell? 
  • Anonym (Mr Cool)

Ja härligt att bli ordentligt rövknullad med stor srapon av nestämd tjej.

Doggy styke absolut skönast men då kommer inte tjejen åt att runka. Bästa avslut är att att ligga på rygg med benen uppdragna och tjejen dunkar på samtidigt som hon runkar hårt tills man sprutar ned sig och ett tag till (blir obeskrivligt sköna kramper).

• Anonym (Sophie)

Det är en fantasi jag har!

Har försökt hinta om detta till min sambo men han verkar absolut inte vilja göra något sånt :/

• Anonym (prostata)
    Anonym (i) skrev 2021-06-10 10:57:44 följande:
    Om lösvaginan kunde komma åt erogena zoner på oss kvinnor som inget annat än en lösvagina eller något med likadan form kan, DÅ vore det kanske jämförbart.

Alla har erogena zoner vid anus. Män har dem även inne i anus så naturen VILL att män ska bli stimulerade där..
    Håller med dig. Det är inget konstigt att män tycker det är så skönt att skita heller, deras prostata masseras även då. Kan det vara för att man inte ska gå och hålla sig i onödan utan tömma tarmen regelbundet? Fast i så fall borde även vi ha något liknande. 
    Eller, är det enbart för männens njutning. Vilket som, jag har inget emot att tillfredsställa en man i analen. 
  • Småvarmt

Min dröm att träffa någon som dig prostata.

• Anonym (Tackar nej)
    Anonym (Sophie) skrev 2021-07-25 14:49:14 följande:

Det är en fantasi jag har!

Har försökt hinta om detta till min sambo men han verkar absolut inte vilja göra något sånt :/

Är du allvarlig nu? Väldigt ovanlig fantasi du har. Berättade du det för honom fick du ett blankt nej 
  • Anonym (Sophie)
    Anonym (Tackar nej) skrev 2021-07-25 14:57:52 följande:

Är du allvarlig nu? Väldigt ovanlig fantasi du har. Berättade du det för honom fick du ett blankt nej 

Ja?alla har väl fantasier av olika slag?

Jag har försökt hinta om det men han är tvärnej på att ta något där bak :p
  • Anonym (prostata)
    Småvarmt skrev 2021-07-25 14:56:33 följande:

Min dröm att träffa någon som dig prostata.

Hoppas du gör det Kyss

(Kvinna 55)
Svar på tråden Sätta på killen med en strapon?