Sätta på killen med en strapon?
Om din kille lägger fram att han skulle vilja bli tagen med en strapon, skulle du hjälpa honom uppleva det? Dvs. att det är du som kommer knulla honom så han får uppleva sin fantasi.
Om din kille lägger fram att han skulle vilja bli tagen med en strapon, skulle du hjälpa honom uppleva det? Dvs. att det är du som kommer knulla honom så han får uppleva sin fantasi.
Jag antar att tjejer skulle tacka nej?
Det finns säkert dominanta kvinnor som gärna skulle sätta på en kille med strapon. Det svåra är nog att hitta dom
Ja härligt att bli ordentligt rövknullad med stor srapon av nestämd tjej.
Doggy styke absolut skönast men då kommer inte tjejen åt att runka. Bästa avslut är att att ligga på rygg med benen uppdragna och tjejen dunkar på samtidigt som hon runkar hårt tills man sprutar ned sig och ett tag till (blir obeskrivligt sköna kramper).
Det är en fantasi jag har!
Har försökt hinta om detta till min sambo men han verkar absolut inte vilja göra något sånt :/
Min dröm att träffa någon som dig prostata.
Det är en fantasi jag har!
Har försökt hinta om detta till min sambo men han verkar absolut inte vilja göra något sånt :/
Är du allvarlig nu? Väldigt ovanlig fantasi du har. Berättade du det för honom fick du ett blankt nej
Min dröm att träffa någon som dig prostata.