Bx3 skrev 2021-10-16 10:03:25 följande:
Va skönt att flera tog sig! Fortsätter hålla tummarna nu att så många som möjligt klarar sig tills måndag! <3
Nej jag fick bara göra 1 VUL, kändes lite konstigt eftersom dom la ÄP 7 dagar efter VUL. Jag trodde jag skulle få ett till på torsdagen. Vet inte om det beror på att jag gör mina VUL på fertilitetsmottagningen där jag bor, för Livio ligger 3h härifrån. Men dom borde ju ha lika bra koll tänker jag..
Då har du insättning när jag har ÄP då, då hoppas vi på en lyckosam dag för båda! :)
Tack fina <3 de ringde imorse igen och berätta att de fyra som befruktades lever fortfarande!! 2 är väldigt bra kvalitet och 6celliga. Den tredje är okej kvalitet men utvecklas lite långsammare-4cellig. Den fjärde går det sådär för, men jag håller ändå mina tummar för den <3
På måndag morgon ringer de och bekräftar om/vilken tid på eftermiddagen transfer blir. Vilken tid har du ditt äggplock? Håller tummarna för oss båda, och det kommer gå bra för dig ska du se. Det är över snabbt!
Tror de har bra koll ändå fastän de inte gör VUL. Tar de blodprov istället? Här tyckte jag det kändes lite väl mycket med VUL och blodprov varannan dag. Mina stackars armar är sönderstuckna nu.
Hur känns det för dig med alla sprutorna som du tar? Idag är det väl dags för trigger sprutan??