BF Mars 2022
Känns så lustigt att skapa denna tråden!
Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.
BF är 1/3 <3
Hoppas att vi ska kunna följas åt :)
Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.
Känns så lustigt att skapa denna tråden!
Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.
BF är 1/3 <3
Hoppas att vi ska kunna följas åt :)
Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.
Grattis! Jag har bf 10/3....så vi ligger lika i tid. :) Vilka appar har du?
Grattis till er alla <3!
Hur tänker ni nu dock med den jäkla Corona? Vågar man vaccinera sig.. det tar imot för min del men nu väntar man barn också.. fasen!! (Anti mot detta pga vad sker om några år när man tagit vacinet osv) frisk och klarat mig än sålänge ifrån denna skit..
Hurtänktedunu - 31 år. Tredje barnet. BF 5/3
Helle88 - 32 år, första barnet. BF 12/3
Emmalucy - 35 år. Första barnet. BF 13/3
Jez20 - 31 år. Första barnet. BF 4/3
Ketchup88 - 33år, andra barnet BF 6/3
Ettan30 - 30år, första barnet BF 16/3
Happiy - 31år, första barnet BF 5/3
Elin11989 - 32 år, tredje barnet BF 11/3
Sol093 - 28 år, första barnet, BF 9/3
Cupidus - 27år, första barnet, BF 14/3
Liv00 - 30 år, andra barnet, BF 7/3
Nexis - 31 år. Första barnet. BF 12/3
Clemmentina - 37 år, första barnet. BF 10/3
Rebuzen- 27år tredje barnet. BF 11/3
Så spännande, men vågar inte riktigt tro på det än då jag hade ett MA innan andra barnet. Första barnet är född -15, men från ett tidigare förhållande. Andra barnet är född oktober -20. Jag har hittills bara spytt enstaka gånger, men mår illa dygnet runt. Inväntar dessvärre att HG'n sätter fart, då jag haft det "alla" graviditeterna (även när jag fick MA).
Jag jobbar i vården och blev full vaccinerad i juni vilket känns skönt just nu, jag tvekade in i de sista med att ta men jag blev jätte dålig förra året när jag hade covid och skulle inte vilja ha de som gravid så just nu känns de skönt
Jag jobbar i vården och blev full vaccinerad i juni vilket känns skönt just nu, jag tvekade in i de sista med att ta men jag blev jätte dålig förra året när jag hade covid och skulle inte vilja ha de som gravid så just nu känns de skönt
Åh va härligt!
Laddade ner egentligen typ 8 appar men gillar Preglife och graviditet+ bäst. Du då?
Jag behöver tack och lov inte fundera. Färdigvaccinerad redan i början på februari. En ren självklarhet. Vi har så många vaccin som räddat oss mot otaligt antal sjukdomar. Jag känner inte nån som inte vill vaccinera sig. Alla runt mig är redan vaccinerade. Bara min man som väntar på dos 2.
Och efter v.12 kan ju alla vaccinera sig så jag hade inte velat riskera att dra på mig sjukdomen utan skydd under en graviditet då en graviditet är en risk i det fallet
Tack för ditt svar!Åh fy! :( då förstår jag, och jobbar du inom vården så har du nog inte så mycket annat val än att ta den, vilken vecka är du nu i? <3
Nej tyvärr är det väl så men känt mig tveksam som sagt. Jag går in i v 6 på fredag vilken vecka är du i?
Ja men jag med:(! okej mysigt! Klarat dig ifrån illamående än? Hehe, gick in i v6 igår