Anonym (omg) skrev 2021-06-27 18:15:25 följande:
Bland det sjukaste jag läst... TS
Tajta till där nere fast du inte har några fysiska problem problem, med risk för att få komplikationer som verkligen ställer till det.
Det är ju helt stört att du hellre riskerar försämrad känsel och t o m smärta vid penetration bara för att du tror det blir skönare för din man om du är trängre. Har du en porrskadad man som signalerat att han vill ha en trång fitta eller?
Du riskerar alltså hellre att inte kunna ha penetrerande sex genom att operera? Är din man medveten om vad du håller på med och hur det kan bli?
Man skäms hur vi i den rika delen av världen kan bete oss... I-landsproblem av värsta sort. Dina problem verkar vara psykiska, du tror att du måste operera för att duga, varför inte jobba med det istället? Varför denna fixering att ha en trång fitta, för du verkar ju inte vara intresserad av njutning för egen del?
Det är bara risker och inget som automatiskt kommer ske. Och ja, jag riskerar hellre att inte känna något under samlag (tråkigt absolut) än att behöva skämmas för hur slapp jag är varje gång vi har sex efter förlossningen.
Jag skulle må mycket bättre av det psykiskt så indirekt blir det för min skull också.
Hur ska jag jobba med det menar du?