• Anonym (TS)

    Din skönaste orgasm?

    Minns du sin skönaste orgasm (hittills)? Var du ensam eller med en partner? Vad gjorde du/ni som gjorde den så extra skön?

    Min skönaste var med min nuvarande man, första gången jag kom av att han slickade mig samtidigt som han fingerknullade mig. Det var min första orgasm av oralsex överhuvudtaget och det kändes som hela kroppen exploderade typ. Att det var så oväntat från min sida (inte från hans sida påstår han kaxigt ) att jag skulle komma gjorde känslan ännu häftigare.

  • Svar på tråden Din skönaste orgasm?
  • Anonym (J)

    Hmm med min man är det nog skönast alltid, om jag jämför med tidigare då. Han får mig att komma av enbart penetration, det bara rinner ur mig när jag kommer och orgasmen känns i hela kroppen. Fantastiskt!

  • Anonym (TS)
    Anonym (J) skrev 2021-07-05 18:00:07 följande:

    Hmm med min man är det nog skönast alltid, om jag jämför med tidigare då. Han får mig att komma av enbart penetration, det bara rinner ur mig när jag kommer och orgasmen känns i hela kroppen. Fantastiskt!


    Låter underbart. Vilken tur vi har som får leva med den bästa båda två.
  • Anonym (New Domme)

    Vilken oerhört svår fråga! Blir verkligen att försöka dra sig till minnes. Får bli tre i topp för senaste året.

    1 när jag sprutade min i hennes mun. Jag har en avig inställning till att bli avsugen som min fru jobbat på i många är på att få bort. I våras planerade vi för att det skulle kunna vara en del av scenen på hennes initiativ.

    2 ett stående rövknull bakifrån där jag dragit kopplet öve min vänstra axel ner bakom min rygg och höll det spännet med högerhanden så att vi nästan blev öra mot öra. Västern hade ett stadigt tag i hennes höft. Hon hade höga stilettklackar så att jag inte behövde böja benen så mycket. De var ändå såpas korta att det blev ett klick för att de lyfte från golvet i varje hård stöt. Hon bönade om att få komma och nät jag kände att det var dags så tror jag hon kom samma millisekund som jag lät hennes fingrar nudda klitoris och då exploderade jag i henne. Jag tror hon låg i över 20 minuter för att ta igen sig innan vi började med after care.

    3 avslutet på vår första planerade scen. Spänningen och upphettning av helheten och att allt var nytt på något sätt efter alla våra år ihop. Då sprutade jag på hennes skinkor som var rosiga efter allt smisk. Även då var den utlösande faktorn att hon fick en enorm orgasm.

  • Anonym (Benny)

    Tror det var en runk jag drog vid ett tillfälle när jag gjort uppehåll med onani i över två månader.

  • AMPEG

    Skönaste, sexigaste, intimare är vid en dubbel penetration med en massagestav.

    Många år sedan, en kvinna som de facto tyckte om analsex. Hon förde in en massagestav i sin stjärt medan vi hade vaginalt samlag, missionärsställningen, som i sig är en underbart sexig ställning med kvinnan som särar sina ben för att mig in i henne. Vi hade som vanligt en kudde, en speciell för ändamålet och lite hårdare under henne. Att känna , bara att veta att hon hade den i stjärnan, vibrationen inuti henne var fantastiskt och gav en otroligt skön, och din, utlysning.

  • AMPEG

    Skön och fin utlösning skulle det stå på slutet.

    Att få komma i hennes mun för att sedan kyssas, få en spermakyss är också mycket uppletande.

  • Anonym (S)

    Mitt livs första g punktsorgasm som jag fick när jag var 17? Minns den fortfarande. Med dåvarande pojkvännen. Som om jorden stannade och allt annat försvann.

    Nu, 20 år senare, är jag gift med en man som lyckas ge mig det varje gång bara ställningen är den rätta. Men att hitta en 20-åring som visste hur han skulle göra med en oerfaren 17årinh var nog ett tursamt drag?

  • Anonym (hehe)
    Anonym (S) skrev 2021-07-10 07:48:05 följande:

    Mitt livs första g punktsorgasm som jag fick när jag var 17? Minns den fortfarande. Med dåvarande pojkvännen. Som om jorden stannade och allt annat försvann.

    Nu, 20 år senare, är jag gift med en man som lyckas ge mig det varje gång bara ställningen är den rätta. Men att hitta en 20-åring som visste hur han skulle göra med en oerfaren 17årinh var nog ett tursamt drag?


    Ja nog tursamt. Jag har bara lyckats ge en kvinna en orgasm där det skvätter från henne en enda gång och det var allra första gången jag hade sex. Eller tekniskt sett andra gången, men kom för snabbt första så ca. tio minuter senare.

    Jag var 19, hon var 35. Min första (av ganska få) först skvätte jag ner hennes underliv innan jag ens hade kommit in. men den reste sig snabbt upp igen, hon överst. Hon började låta som hon hade ont, sedan skvätte det från henne. Jag trodde jag hade gjort något fel, att hon skadat sig att jag kommit åt något som fick henne att kissa ner sig. Ojoj ursäkta är allt ok? har du ont? Skiträdd var jag. Hon skrattade åt mig och fortsatte, sedan kom jag igen. 

    Efter det har jag blivit stadigt sämre älskare eftersom jag aldrig lyckats få någon tjej att komma så eller låta så sedan dess, och då hade jag ingen aning om något.
  • Anonym (Q)

    Min skönaste, eller en som jag i alla fall inte kan glömma var första gången när min man placerat en dildo i min fitta, hade sin kuk i mitt anus och knullade mig hårt, samtidigt som han masserade min klitoris. Jag får fontänorgasmer relativt ofta men den som jag fick då, första gången vi gjorde så, knockade mig fullständigt!

Svar på tråden Din skönaste orgasm?