• Anonym (...)

    Tänder på att ligga med gifta män

    Och ja, jag vet att det är fel och allt det där.

    Är det fler som tänder på att ligga med gifta/upptagna män? Är det någon som har nån teori om varför det är så tändande? :)

  • Svar på tråden Tänder på att ligga med gifta män
  • Anonym (Q)
    Anonym (E.) skrev 2021-07-27 16:01:35 följande:

    Men alltså, jag tycker att ni är HEMSKA här! När ni förför gifta män utan att ens vara kära i dem. Är man med en gift man, så riskerar man att förstöra hans familj, och att såra en annan kvinna och skada helt oskyldiga barn. Sedan kanske man väljer att göra det ändå för att man är tokkär, och inte kan låta bli. Man väljer ju inte vem man blir kär i. Men ni här verkar ju tycka att det är bara en lek, ett nöje?  Man förstår plötsligt häxbränningarna...


    Det är den gifta mannen som förstör och skadar sitt förhållande och sin familj med sitt beteende. Inte personen han ligger med. Det lär ju knappast vara så att kvinnorna genom pistolhot får gifta män att ligga med dem.
  • Anonym (precis)
    Anonym (Q) skrev 2021-10-07 17:37:20 följande:
    Det är den gifta mannen som förstör och skadar sitt förhållande och sin familj med sitt beteende. Inte personen han ligger med. Det lär ju knappast vara så att kvinnorna genom pistolhot får gifta män att ligga med dem.
    Så om jag HJÄLPER dig slå ihjäl någon genom att bistå dig med yxa och ett fint hål att lägga liket i så har jag iiiiiiinget som helst ansvar för mitt deltagande, för det är ju faktiskt inte jag som slog ihjäl personen utan du....

    Herregud, det här är ju viktigt, jag tycker du ska ringa tidningar och rättsväsende och påpeka detta så man kan släppa ut alla stackare som sitter inne för medhjälp till något. 

    Stoppa pressarna.... medhjälp och medskyldighet existerar inte!!!!
  • Anonym (Älskarinna till gift man)
    Tukt skrev 2021-10-06 07:48:35 följande:
    Fast det där tror jag nog många kan hålla med om, och själva upplevt, även då om inlägget var en smula svartvitt och tvärsäkert formulerat. 
    Däremot tror jag det kanske mer handlar om att kvinnor kan intressera sig för upptagna män eftersom männen blir lite mer "ofarliga". Visar en kvinna intresse så finns det ofta ett inbyggt motstånd mot att männen direkt förväntar sig få sex, snarare än att de är "godkända".
    Men det finns i vilket fall en inbyggd psykologi i det, och inte ovanligt att intresse visas för upptagna män, på ett sätt som kanske inte sker mot upptagna kvinnor.
    Sedan är det såklart ett steg till att ta, om man ska vara otrogen.
    Jag intresserar mig för gifta eller upptagna män för att risken att han kärar ner sig eller blir efterhängsen är avsevärt mindre.
    Inte för att någon annan "godkänt" honom. Det skiter jag fullständigt i.

    Jag har också varit gift och "godkänt" en karl, sedemera ledsnade jag och lämnade honom. Jag behöver ingen man att leva med, det räcker att få mina lustar tillfredsställda.
  • Underhill
    Anonym (Älskarinna till gift man) skrev 2021-10-07 18:04:59 följande:
    Jag intresserar mig för gifta eller upptagna män för att risken att han kärar ner sig eller blir efterhängsen är avsevärt mindre. Inte för att någon annan "godkänt" honom. Det skiter jag fullständigt i. Jag har också varit gift och "godkänt" en karl, sedemera ledsnade jag och lämnade honom. Jag behöver ingen man att leva med, det räcker att få mina lustar tillfredsställda.

    Ord o inga visor där :)?eller mer handling? ?nä det där med det godkända hängde inte jag heller med på.
  • Anonym (Älskarinna till gift man)
    Underhill skrev 2021-10-07 18:07:33 följande:

    Ord o inga visor där :)?eller mer handling? ?nä det där med det godkända hängde inte jag heller med på.
    En del blir så arga när man berättar om detta, man blir kallad för både det ena och det tredje.
    Jag vet inte, men jag tror att det är dessa fruar vars män har ett sidonöje som blir argast. De som berättar om ens taskiga barndom eller vad de nu hittar på för tillfället.


  • Anonym (Enbart gifta män för mig)

    Snippan ska ha sitt 
    och gifta män är oftast bättre i sängen. Det är också sexigt att veta att männen föredrar mig framför deras tråkiga fruar. 

  • Miss Sunny
    Anonym (Enbart gifta män för mig) skrev 2021-10-07 18:14:28 följande:

    Snippan ska ha sitt 
    och gifta män är oftast bättre i sängen. Det är också sexigt att veta att männen föredrar mig framför deras tråkiga fruar. 


    Ja, speciellt när dom säger att vi mognare kvinnor är mer "äkta" kvinnor än deras unga sambo/frua i sina tråkiga jeans och mysbyxor.
  • Underhill
    Anonym (Älskarinna till gift man) skrev 2021-10-07 18:14:15 följande:
    En del blir så arga när man berättar om detta, man blir kallad för både det ena och det tredje. Jag vet inte, men jag tror att det är dessa fruar vars män har ett sidonöje som blir argast. De som berättar om ens taskiga barndom eller vad de nu hittar på för tillfället.

    Så kan det vara. Finns väl alla varianter tänker jag.
  • Mimosa86

    Hmmm vet inte. Men jag tänker att du saknar någon självkänsla som gör att du behöver söka bekräftelse i att ta en annan kvinnas man. Att det i grund och botten handlar om en stark osäkerhet i digsjälv. Varför skulle du annars må bra av det? En stark person tankar inte styrka i andras olycka.

    Själv blir jag avtänd när gifta män stöter på mig. I min värld är det ett tecken på svaghet att inte ha stake att göra ett aktivt val i livet och stå för sina handlingar. Det är fegt och omanligt. Och jag gillar riktiga män.

  • Anonym (E)
    Miss Sunny skrev 2021-10-07 19:40:40 följande:

    Ja, speciellt när dom säger att vi mognare kvinnor är mer "äkta" kvinnor än deras unga sambo/frua i sina tråkiga jeans och mysbyxor.


    Och så påstår ni att ni inte gör det för bekräftelsen? ;)
  • mosstradamus
    För många år sedan var jag på en privat midsommarfest i en stor skärgårdsvilla. Nästkommande midsommar frågade jag värdinnan om hon skulle ha fest igen och fick svaret ?du är välkommen men detta år är det singelfest?. Jag gick dit med 3 tjejkompisar varav 2 singlar och den 3:e hade jag ett förhållande med fast inte superseriöst. Vi sågs inte jätteregelbundet och det hade bara varat nån månad. Vi agerade som ett par i.a.f. så jag var väl enda killen på festen som inte var singel. En tjej som jag kände väldigt avlägset från nåt jobbsammanhang kom ihop sej med mej och vips hade vi samlag där i nåt rum när mitt sällskap var några rum bort. Sedan var det bara tack och hej. Inget för mej att vara stolt över men det verkade som att hon var helt cool med vad hon gjorde.

    Ca 7-8 år senare var jag gift och var på teater med frun och ett annat par. Står i foajen och ser ett tjej-gäng en bit bort och anar lystna blickar åt mitt håll från en i det gänget. Då var det tjejen jag hade legat med på den där midsommarfesten. Att döma av hennes blickar så var det en attraktion där helt klart. Ingen åtgärd från min sida. Jag har aldrig raggat på andra medans jag har haft en fast relation. Det där som hände på festen var väl kantboll kan man säga eftersom min relationsstatus just då var lite oklar typ.

    Det verkar finnas 2 olika förklaringsmodeller:

    1. ?Approval-faktorn? dvs att kvinnan dras till den man som redan ?godkänts? av en annan kvinna.

    2. Att kvinnan uppskattar att ha kravlöst 6 med mindre risk att mannen blir ett plåster.

    Utifrån min väldigt begränsade erfarenhet så tror jag på nr2.
  • Miss Sunny
    Anonym (E) skrev 2021-10-07 20:11:21 följande:
    Och så påstår ni att ni inte gör det för bekräftelsen? ;)
    Kan bara prata för mig själv, men jag har aldri påstått detta. Klart att det år ok med bekräftelsa från yngre män när man börjar dra på åren, men det är bara ett av skälen.  
  • Anonym (Tja)
    Anonym (...) skrev 2021-07-13 16:40:23 följande:

    Och ja, jag vet att det är fel och allt det där.

    Är det fler som tänder på att ligga med gifta/upptagna män? Är det någon som har nån teori om varför det är så tändande? :)


    Ja du blir ju kåt på att förstöra för andra familjer som i sin tur går ut på deras barn i både gräl och skilsmässa som i sin tur påverkar både jobb och skola. Tycker du ska prata med en psykolog. Så du lär dig tänka med din hjärna istället för din fitta.
  • Anonym (Älskarinna till gift man)
    Anonym (Tja) skrev 2021-10-07 20:44:11 följande:
    Ja du blir ju kåt på att förstöra för andra familjer som i sin tur går ut på deras barn i både gräl och skilsmässa som i sin tur påverkar både jobb och skola. Tycker du ska prata med en psykolog. Så du lär dig tänka med din hjärna istället för din fitta.
    Det handlar inte om det och det tror jag nog att du ändå förstår.
  • Anonym (precis)
    Anonym (Älskarinna till gift man) skrev 2021-10-07 21:02:44 följande:
    Det handlar inte om det och det tror jag nog att du ändå förstår.
    Gör det inte?

    Du vet vad ditt knullande med den sk "mannen" innebär för hans fru och barn.
    Du vet oxå vilka konsekvenser det kommer få om det kommer fram
    Du väljer att fullkomligen skita i det för "fittan ska ha sitt"

    Så hur menar du att det inte handlar om det?
Svar på tråden Tänder på att ligga med gifta män