Shiba56 skrev 2025-04-20 08:47:57 följande:
KillBill. VARFÖR motsätter du dig precis allting som vi skriver? Blir du som invandrare förolämpad? Som någon skrev, "du dammsuger hela Internet" för att hitta etniska svenskar som minsann också har utfört brott. Nu plockar du väl fram en artikel om Malexandermorden 1999. På den tiden var detta det mest omskrivna brottet i Sverige. Men nu är det vardagsmat, och det är ständiga skjutningar och mord. Så visst har tiderna förändrats till det mycket sämre efter massinvandringen, och det har förstört Sverige med alla gängkriminella. Så ja, invandringen är en belastning.
Här i Norden härjar de även i Norge, Finland och Danmark. Och det tragiska är att de kallas för "svenskar". Det är de inte, de är invandrare, och Sverige är nu ett skräckexempel för andra länder. De skämmer ut oss etniska svenskar.
Varför fokuserar du så mycket på min person och varför påstår du att jag är invandrare?
Jag kommenterar inlägg som innehåller felaktiga, påhittade eller lögnaktiga uppgifter, samt information från tvivelaktiga källor. Som när du hade hämtat uppgifter från Nya Dagbladet, som är associerat med den nazistiska och terroristklassade organisationen NMR.
Jag motivera varför något är felaktigt, lögnaktigt eller kommer från olämpliga källor. och om du inte håller med mig, bör du argumentera emot i stället kritisera mig för att jag är kritisk mot din uppfattning.