Lurkis skrev 2021-08-10 13:13:30 följande:
Kärlek ser olika ut för olika människor. Inget är bättre än det andra. Kul att du hittat en man med det du söker. Det är sällsynt att hitta en kärlek såsom du beskriver den då vi är djur som drivs av primatimpulser. Du verkar ha ett litet väl stort ego med dina författar impulser men jag köper det då du fått rent idiotiska svar.  
Som svar på din fråga har jag ett tips. Eftersom ni inte träffat varandra så skulle jag föreslå att han ansöker om turistvisum först. Sen träffas ni. & när ni väl är där kan ni gemensamt gå till migrationsverket. 
www.migrationsverket.se/Privatpersoner/Besoka-Sverige/Besoka-Sverige-kortare-an-90-dagar---ansok-om-visum.html 
Därefter kan du gifta dig & han kan bli en del av det svenska samhället permanent. Det är vad jag skulle göra ifall jag var du iaf. Indien är okänt för att ha scammers & bedragare så var inte för naiv, han kanske bara vill utnyttja dig för en biljett till ett bättre liv. Män kan vara svin, jag är en galt själv & vet vad för tankar som rymma i mitt kranium.
Jag har ett exempel här på min och fästmannens konversation, som jag gärna vill dela med mig utav. Han sa något väldigt smart och lärorikt om rymden. Han visste mycket mer än mig (vilket jag inte alls var beredd på), och det kändes såå stimulerande för hjärnan att lyssna på honom. Det var som om en penis gav mig en skön omgång i sängkammaren, fast min G-punkt var istället i mitten-området i min hjärna, och inte i mitten-området i vaginan. Vilket skönt knull på en mycket högre nivå, när man lyssnar på någon smart och imponerande! Men försök att föreställa Er att om Ni ska beskriva hur en vanlig, traditionell orgasm känns för en person som aldrig haft en sådan, så kommer kanske den personen att inte fatta! 
Jag är lite osäker på om Ni kan förstå min brain-gasm som jag hade just då. Men många här inne har iallafall säkerligen haft ear-gasm av musik, och en brain-gasm känns mycket likt. Mitt ex som jag hade innan min nuvarande fästman, brukade också ge mig brain-gasms. Vi kan kalla honom G. Innan jag träffade G in real life så frågade jag på sms om han önskar få inspirations-quotes från mig? Sedan skickade jag något mycket inspirerande om att man aldrig ska sluta lära sig nytt i livet, och så frågade jag om han kan skicka inspirerande tillbaka? G frågade då "Are anti-inspirational quotes also ok for you?" Och jag svarade bestört "What? No. Are you that kind of man?" Och G svarade "Stopping things are not what I'm good at but I'm learning". Jag sa nästa dag att detta var det bästa skämtet i mitt liv och han skulle nu få mig på grund av det skämtet (Han fick mig i säng, men det hela höll totalt 3 månader, sen stod han inte ut längre med att dejta någon som är fattig).
Det är brain-gasms som man ska hålla på och ge varandra i ett perfekt förhållande enligt flera filosofer. Djur står för lågt under människan, och vi borde egentligen inte hålla på och lära från dem. Och en sak till, om en man har förmågan att ge min hjärna den stimulans och knull som den behöver (Min hjärna är min erogena zon, jag är 100% säker!), så får han ha hur kort penis som helst, jag kommer komma tillbaka för att få mer ändå! Här kommer en bild på min njutningsstund (jag och fästmannen i fråga har inte haft samlag ännu):