• Anonym (Jannike)

Otrohet

Nån mer som har ett fast förhållande men har kk samtidigt?

• Svar på tråden Otrohet
  • Anonym (Har haft)
    Anonym (en tid) skrev 2023-09-01 18:32:20 följande:

Med sin fru blev man något som trycktes ner inför andra par för att hållas på plats och blev till sist som en mussla.

Med den andra kvinnan kände man sig som en man och tog för sig utan att hållas tillbaka av någon.

Säkert inte ovanligt
  • Anonym (nej)
    Anonym (en tid) skrev 2023-09-01 18:38:59 följande:
    Om man levt med en kvinna som är äkta narcissist och utstått psykologisk misshandel och manipulation, gaslighting och annat skit så försvinner betydelsen av att den andra blir känslomässigt sårad helt och hållet. Prova försöka lämna en sådan kvinna och ni kommer inse att hon har sätt som kan förstöra livet totalt, därför väljer man andra vägar. 
    Låter mest som en väldigt dålig ursäkt för feghet.
  • Anonym (Härligt)
    Anonym (nej) skrev 2023-09-01 17:02:03 följande:
    Min partner ogillar oxå falska människor som gillar att skada andra för sitt eget nöjes skull 
    Varför är hon då tillsammans med dig?

• Tyra myra

Till En tid

Ibland kan en relation gå helt överstyr och en eller ibland båda parter blir uppätna av den andre. 

Det kan också av olika orsaker vara näst intill omöjligt att bara lämna relationen,  
    Att då söka sig efter andningshål är förståeligt. 

Men försök ta hjälp att ta dig ur det här. Ingenting är omöjligt det tar bara lite tid.

• Anonym (Trött)
    Anonym (nej) skrev 2023-09-01 17:02:03 följande:
    Min partner ogillar oxå falska människor som gillar att skada andra för sitt eget nöjes skull
    Vad säger hon då om att du skadar dig själv här på FL Solig?? Det känns som ni har en del att prata om.
  • Anonym (nej)
    Anonym (Trött) skrev 2023-09-05 08:39:01 följande:
    Vad säger hon då om att du skadar dig själv här på FL Solig?? Det känns som ni har en del att prata om.
    Haha, otrogna människors logik är underbar... om man inte springer runt och njuter av att bedra sin partner och kritiserar andra som gör det så har man ett "självskadebeteende" och behöver "kommunicera med sin partner".

Men att springa runt och njuta av att bedra sin partner och sen sitta och skryta om det för andra och rättfärdiga det med diverse patetiska argument men absolut inte vilja berätta det för sin partner är såklart ett friskt beteende och fin fin kommunikation med sin partner. Tomte
  • Anonym (Trött)
    Anonym (nej) skrev 2023-09-05 10:51:13 följande:
    Haha, otrogna människors logik är underbar... om man inte springer runt och njuter av att bedra sin partner och kritiserar andra som gör det så har man ett "självskadebeteende" och behöver "kommunicera med sin partner".

Men att springa runt och njuta av att bedra sin partner och sen sitta och skryta om det för andra och rättfärdiga det med diverse patetiska argument men absolut inte vilja berätta det för sin partner är såklart ett friskt beteende och fin fin kommunikation med sin partner. Tomte
    Du framhärdar i din okunnighet. Okej.

Men ärligt, ni borde nog prata. Jag skulle inte vara okej med att min partner skadar sig själv på det här sättet.

Ditt fokus på hur andra lever sitt liv förstör bara för dig själv. 
  • wolf666

Min fru har tydligen haft en älskare under flera års tid har jag fått veta. Under den här tiden har hon inte velat ha sex med mig. Nu vet jag inte hur jag ska göra?

• Anonym (nej)
    Anonym (Trött) skrev 2023-09-05 11:05:33 följande:
    Du framhärdar i din okunnighet. Okej.

Men ärligt, ni borde nog prata. Jag skulle inte vara okej med att min partner skadar sig själv på det här sättet.

Ditt fokus på hur andra lever sitt liv förstör bara för dig själv. 
    Och du sitter fortfarande och låtsas tro på ditt eget BS som du inte vill att din partner ser... LOL

Men ärligt du borde kanske sätta ditt BS på prov och se vad din partner tycker om alla din tjusiga förklaringar?
  • Anonym (Trött)
    Anonym (nej) skrev 2023-09-05 11:19:10 följande:
    Och du sitter fortfarande och låtsas tro på ditt eget BS som du inte vill att din partner ser... LOL

Men ärligt du borde kanske sätta ditt BS på prov och se vad din partner tycker om alla din tjusiga förklaringar?
    Har ni fortfarande inte pratat? Det finns fortfarande tid.
    Kanske.
Svar på tråden Otrohet