BIM September
Hej!
Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag!
BIM
8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)
Hej!
Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag!
BIM
8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)
Idag är det ÄL+7 så det är lite sent för det va? Hoppas tempen stiger igen. Men tack för pepp! :):)
Verkligen inte, implantatation sker oftast dag 6-10 så kan helt klart vara det :) Tycker det verkar lovande ;)
Hej!
Jag skulle fått min mens i måndags men den har fortfarande inte kommit. Tog ett test i fredags och i måndags båda var negativa.
Inga symtom på graviditet.
Jag hoppas mensen kommer snart så vi kan försöka vid nästa ägglossning.
Jaha åh nu fick jag verkligen upp förhoppningen igen. Håller tummarna för det då :D hur mår du?
Håller tummarna hårt här för dig! Jo men jag mår bra, tackar som frågar. Håller på att bli tokig i väntan på bim bara, försöker distrahera tankarna men åh vad svårt det är. Äl+5 så evigheter kvar.. Vilket försök är detta för dig?
Idag kom mensen, blir så ledsen och besviken. Finns det inget man kan göra såhär ?tidigt?? Tänker typ få göra en koll så allt ser bra ut eller ta blodprov för att se att man inte har nån brist eller vad som helst. Någon som kontaktat vården och frågat om detta? Vågar knappt ringa känns som man bara kommer bli dum förklarad att det är normalt att det kan ta tid, vilken jag så klart vet. Men detta tär fan på psyket :(
Nån som har nått tips? Detta va fjärde försöket så går nu in på femte.
Förstår frustarionen. Vi är inne på femte försöket. Men ring en barnmorska och prata. Det kan man göra. Jag ringde när jag väntade barn ett. Tog lite prover för att se iom jag hade brist på något mm och fick goda råd mm. Så min rekommendation är att ringa en barnmorska och prata om det hela. Är det första barnet?
Idag gick tempen ner avsevärt mycket, trots BIM-6. Så nu tappade jag hoppet helt och hållet om denna månad :(
Någon som fått låg temp så pass långt före BIM och ändå varit gravid?
Jaha och där kom svampen nu när man legat för mycket på äl dagarna. Är det inte det ena är det väl det andra. Håller tummarna nu att det tog sig
Jag fick en tydlig dip i tempen på äl+9, nästan ner till medellinjen. Tempen steg sedan dagen efter och fortsatte sedan stiga. Visade sig att jag var gravid!