• LinneMarie

BIM September

Hej!

Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag! 

BIM

8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)

• Svar på tråden BIM September
  • Meemelie
    Sockerbulle1 skrev 2021-09-22 22:09:29 följande:

Grattis! :) mitt hopp lever vidare ett tag till då. Vill inte testa för tidigt denna gång, blir bara besviken. Hur tidigt testade ni?

Testade inte förrän BIM, trodde att min dip i temp berodde på att mensen skulle komma tidigt. Men så var det tydligen inte. Spännande att se om tempen ökar för dig imorgon igen!
  • Sockerbulle1
    Meemelie skrev 2021-09-22 22:48:07 följande:

Testade inte förrän BIM, trodde att min dip i temp berodde på att mensen skulle komma tidigt. Men så var det tydligen inte. Spännande att se om tempen ökar för dig imorgon igen!

Tempen har ökat! Bara med 0,2. Men ändå ökning :)
  • Jonnanittio

ÄL+6 här. Inväntar ÄL+8 för ett första test haha. Hade ägglossning dag 15 och hade sex dag 12, 13 och 15 så man hoppas ju ändå att man har goda chanser nu. Tog ut spiralen i början av september, kanske är för mycket att hoppas att det ska ha funkat på första men..

Hur mår ni alla? Vilken dag i cykeln är ni på? Hoppas på att få se många fina plus här i dagarna!

• pandarinen

[/quote-nick]Grattis! :) mitt hopp lever vidare ett tag till då. Vill inte testa för tidigt denna gång, blir bara besviken. Hur tidigt testade ni?[/quote]

Jag hör till dem som väntar länge. Brukar vänta nästan en vecka efter bim och testa :)

• Sockerbulle1
    Jonnanittio skrev 2021-09-23 11:02:53 följande:

ÄL+6 här. Inväntar ÄL+8 för ett första test haha. Hade ägglossning dag 15 och hade sex dag 12, 13 och 15 så man hoppas ju ändå att man har goda chanser nu. Tog ut spiralen i början av september, kanske är för mycket att hoppas att det ska ha funkat på första men..

Hur mår ni alla? Vilken dag i cykeln är ni på? Hoppas på att få se många fina plus här i dagarna!

Funderar på att ta ett första test imorgon på ÄL+9. Kommer högst troligt vara klart negativt ?:) håller tummarna för dig!
  • Jonnanittio
    Sockerbulle1 skrev 2021-09-23 13:13:23 följande:

Funderar på att ta ett första test imorgon på ÄL+9. Kommer högst troligt vara klart negativt ?:) håller tummarna för dig!

Spännande! Ja det är ju fortfarande så tidigt, men håller tummarna :) Tack, hoppas på ett svagt plus redan på lördag, hade varit fantastiskt!!
  • JaeL

Nu lämnar jag gruppen då jag har har kommit till efter min BIM och vågar nu hoppas på en bebis, jag är sjukt nervös men hoppfull. Har lite ptsd från min förra katastrof förlossning så detta få bli min revansch (blir planerat kejsarsnitt pga för trångt bäcken)

Grattis till er som plussat och lycka till i oktober
  • Sockerbulle1
    JaeL skrev 2021-09-23 14:18:14 följande:

Nu lämnar jag gruppen då jag har har kommit till efter min BIM och vågar nu hoppas på en bebis, jag är sjukt nervös men hoppfull. Har lite ptsd från min förra katastrof förlossning så detta få bli min revansch (blir planerat kejsarsnitt pga för trångt bäcken)

Grattis till er som plussat och lycka till i oktober

Stort grattis!!
  • Fjäril97
    pandarinen skrev 2021-09-23 13:46:03 följande:

Suck, bim idag och nu kom mensen. Så less.

Nej va tråkigt! :( hoppas att det blir vår tur nästa månad! <3
Svar på tråden BIM September