• Anonym (Goddag)

    Hur svårt ska det vara??

    Asså jag bara är så besviken på sexet jag har haft den senaste tiden.
    Jag vet att det är en känslig punkt för män, men hur svårt ska det vara att kunna slutföra ett samlag utan att komma på 5 minuter??

    Jag och jag tror de flesta kvinnor också behöver, MINST 10-15 minuter för att få en orgasm. Jag har dejtat 3 killar de senaste året. Första var en kung i sängen! Men en manipulativ toxic fuckboy. Den andra var en super snygg och charmig kille, men visste inte hur man tar hand om en kvinnas kropp och kom efter mindre än  5 minuter. Två gånger efter varandra.


    Den tredje också snygg och smart. Kom under 5 minuter två gånger irad. Dessutom  säger inte att han kom utan fortsätter som om jag inte kan känna att den inte är hård längre!... suck.
    Alla dessa killar är 25-26 år så det är inga gamlingar vi paratar om.

    Asså måste jag hålla mig till toxic fuckboys för att få njutning av sex eller vad händer? Skrikandes


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-08-24 11:41
    Jag vill tillägga att jag fick lite ångest av hur jag formulerade mig här. Klart att det inte är så lätt för er män. Jag som kvinna kan ju inte förstå hur man gör för att inte komma fort eftersom jag inte har en penis. Hoppas att jag inte triggade nån att få ångest.
  • Svar på tråden Hur svårt ska det vara??
  • Anonym (Kvinna)

    [quote=81336838][quote-nick]Tom Araya skrev 2021-08-26 19:20:18 följande:[/quote-nick][/quote]

    :)

  • Mutual1964

    Hejsan,

    För en man med självaktning är det givet att både skänka och få njutning tillbaka. Kvinnan ska givetvis också ?ta för sej? på det vis hon föredrar, så hon kommer med full kraft tillsammans, före eller efter vilket hon föredrar mest. Det finns inget bättre än att få kvinnan att komma under ett samkväm?

  • parnordqvist
    Anonym (Goddag) skrev 2021-08-25 10:17:04 följande:
    Så sant
    Jag tror att sex mellan kvinnor är det bästa sexet man kan ha som människa. Ni har en hel verktygslåda av orgasmer och eftersom ni vet hur ni ska stimulera varandra så skulle ni troligen ha sex från sjunde himlen varje gång. Den kvinnliga orgasmförmågan är avsevärt bättre på så sätt att den är så mångsidig.
  • Anonym (Kvinna)
    parnordqvist skrev 2021-08-27 00:58:56 följande:

    Jag tror att sex mellan kvinnor är det bästa sexet man kan ha som människa. Ni har en hel verktygslåda av orgasmer och eftersom ni vet hur ni ska stimulera varandra så skulle ni troligen ha sex från sjunde himlen varje gång. Den kvinnliga orgasmförmågan är avsevärt bättre på så sätt att den är så mångsidig.


    Helt ointressant - det fattas en kuk. För mig och många kvinnor är penetrering jätteviktigt. Vet hur vi ska stimulera varandra? Kvinnor är extremt olika, jag skulle inte ha en aning om hur andra kvinnor vill bli smekta/slickade etc. Det är inte direkt så att alla funkar på samma sätt
  • Anonym (Dalle)

    Ja, varför sk det vara så jäkla svårt?

    Brottandes själv med detta när jag var yngre. Ville hålla på länge men kom allt för snabbt? förstående flickvän som gjorde allt för att underlätta. Idag är det tvärt om. Kan och vill hålla på länge men är inte alltid uppskattat av motparten. Jag tror du måste ut och prova dig fram. Kommer bli en del besvikelser men du kommer ha roligt på vägen! Egen erfarenhet säger att det blir bättre med tiden. Eller att man kan hålla sig längre ju äldre man blir. För egen del tycker jag att det är så mycket mer än bara penetrationen men också underbart att kunna hålla på länge och bara pumpa på. Lite variation är kanske det bästa, eller?

  • Anonym (Jaja)

    Ahh, alltid skönt att (än en gång) få bekräftat att:

    Mannens orgasm = mannens ansvar
    Kvinnans orgasm = också mannens ansvar

    Det är väl ungefär lika lätt för en man att lära sig att hålla ut längre än 5 minuter som det är för en kvinna att lära sig att börja komma på under 5 minuter, tänker jag.

    Så varför är det alltid fel på mannen?

  • Marshmallowgirl

    Vad sjutton är en "Toxic fuckboy"?

    Om jag inte hunnit komma innan min sexpartner så brukar jag be honom köra in handen i mig. Det krävs minimalt med arbete från hans sida, men är grymt skönt för mig, och jag får då orgasm på nolltid.

    Många män tror jag också kan ha svårt att avgöra om kvinnan har kommit överhuvudtaget. Det har hänt mig flera ggr att någon av mina kks trott att jag fått orgasm.

    Så ansvaret ligger lite på oss också att vara tydliga med om vi kommit, och om vi vill komma, och inte bara nöja oss med det som blev.

    Men emellanåt väljer jag faktiskt att inte få orgasm ens. För att det ökar på min kåthet :)

  • Anonym (ww)

    Skaparen skulle jämnat ut det lite mer...

    Har motsatt "problem" då det ofta är omöjligt att komma under timmen. Egentligen inget större problem men skulle vara skönt med snabbisar ibland.

  • Anonym (Jaja)
    Marshmallowgirl skrev 2021-08-28 01:11:31 följande:

    Vad sjutton är en "Toxic fuckboy"?


    Jag gissar att det är en kille som man har grymt bra sex med men som definitivt inte är pojkvänsmaterial, på grund av andra anledningar.
  • Ordinär Man
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-08-25 22:44:57 följande:

    Hade du gjort så med mig hade jag blivit sjukt besviken. Vill inte enbart komma innan/efter - då känns det inte komplett. Hade någon dragit sig ur och börjat slicka hade jag definitivt inte jublat. Det är dödstrist att bli slickad. Jag vill absolut komma under tiden jag blir knullad, fixar gärna fingrandes själv bara jag blir ordentligt knullad :)


    Vi män har ett stort problem med kvinnor som kommer för tidigt. Plötsligt där på mindre än fem minuter så är det över, och man får inte röra fittan.
  • Anonym (Kvinna)
    Ordinär Man skrev 2021-08-29 09:14:48 följande:

    Vi män har ett stort problem med kvinnor som kommer för tidigt. Plötsligt där på mindre än fem minuter så är det över, och man får inte röra fittan.


    Du vet att kvinnor är olika? Många får fler orgasmer efter den första.
  • Ordinär Man
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-08-29 11:20:39 följande:

    Du vet att kvinnor är olika? Många får fler orgasmer efter den första.


    Nä, alla kvinnor likadana. Hur skulle annars, som du konstaterade, alla likadana?
  • Anonym (Kvinna)
    Ordinär Man skrev 2021-08-29 17:39:40 följande:

    Nä, alla kvinnor likadana. Hur skulle annars, som du konstaterade, alla likadana?


    Va? Är du full?
  • parnordqvist
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-08-27 07:56:13 följande:
    Helt ointressant - det fattas en kuk. För mig och många kvinnor är penetrering jätteviktigt. Vet hur vi ska stimulera varandra? Kvinnor är extremt olika, jag skulle inte ha en aning om hur andra kvinnor vill bli smekta/slickade etc. Det är inte direkt så att alla funkar på samma sätt
    Har läst att 8 av 10 kvinnor inte får orgasm via penetrering men det måste ha ett värde i alla fall då? Bara ni kvinnor kommer igång med ert sex så är det som jag skrev, en skatt. Jag är så avundsjuk på er klitoris, en mycket stark känsla hos mig. Alla människor skulle ha en njutningspunkt som motsvarar klitoris. Man har hört talas om penisavund, men klitorisavund har jag inte hört något om. Finns det? Det var Sigmund Freud som lanserade penisavund har jag för mig, men han var väl inte att lita på, kanske.  
  • Anonym (Kvinna)
    parnordqvist skrev 2021-08-29 20:51:08 följande:

    Har läst att 8 av 10 kvinnor inte får orgasm via penetrering men det måste ha ett värde i alla fall då? Bara ni kvinnor kommer igång med ert sex så är det som jag skrev, en skatt. Jag är så avundsjuk på er klitoris, en mycket stark känsla hos mig. Alla människor skulle ha en njutningspunkt som motsvarar klitoris. Man har hört talas om penisavund, men klitorisavund har jag inte hört något om. Finns det? Det var Sigmund Freud som lanserade penisavund har jag för mig, men han var väl inte att lita på, kanske.  


    Det går utmärkt att stimulera klitoris samtidigt som man blir penetrerad. Penetreringen stimulerar ju en massa ställen/punkter samtidigt. Jag får kombinerade orgasmer när jag blir penetrerad och får klitoris stimulerad samtidigt- sjukt sköna
  • parnordqvist
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-08-29 21:01:54 följande:
    Det går utmärkt att stimulera klitoris samtidigt som man blir penetrerad. Penetreringen stimulerar ju en massa ställen/punkter samtidigt. Jag får kombinerade orgasmer när jag blir penetrerad och får klitoris stimulerad samtidigt- sjukt sköna
    Låter underbart! Klitoris och kvinnans alla andra känsliga punkter kan inte överträffas. Själv har jag köpt kvinnliga vibratorer att testa för min egen njutning. Det blir väl skapligt med en av dem, som jag har direkt mot ollonet och gör cirkulerande rörelser. Mycket bättre än när jag var yngre då orgasmen inte kändes alls nästan. Men sen att få ha sex med någon på riktigt är avlägset av många anledningar. Jag är ju oskuld. Bert Ljung sa att han var "den siste oskulden" vid 14 eller 15 års ålder, men jag blir 50 nästa år och måste vara den siste oskulden på riktigt, känns det som. Jag blir ledsen av det här ibland. Man känner bara hur fullständigt oduglig man är. Och försiktig, för försiktig. Är ingen alfahanne alls.
    Familjeliv är en kanal där jag skriver om det här emellanåt. Vi kanske har pratat om det tidigare, jag är osäker. Beklagar i så fall.
  • Danniboy

    Använd penisringar? Att komma inom 5 min snåret är dock inte direkt ovanligt för killar.. SÅ fort är det inte. Dock brukar killar som haft en del sex, veta tricken hur man kommer långsammare, o då behövs ej någon penisring, för det syftet.


    Tror jag kom på mellan 5-8 min när jag låg för nån vecka sen, men inge klagomål från hennes sida, då hon kom två gånger. Hellre 5 min intensivt, passionerat sex, än 20 minuter stelt, tråkigt sex med lite passion. Kan jag tycka, iallafall..

Svar på tråden Hur svårt ska det vara??