• Anonym (Velig)

    Dejtar en kille med liten

    Dejtar en fantastisk kille, men han har liten kuk. Vi hade sex första gången för ett par veckor sen. Osäker på om jag ska fortsätta träffa honom men tror det då han är fantastisk i övrigt, men tror tyvärr jag kommer sakna känslan av en stor kuk i längden :/ hur hade ni gjort?

  • Svar på tråden Dejtar en kille med liten
  • StudierKemi
    Anonym (Blomman) skrev 2021-09-12 08:37:57 följande:

    Hade samma inställning till jag blev ca 35. Var inget skönt och lite eller dåligt förspel. Killens sprut var målet och sex var klart när de kommit

    Man lär sig att välja bra killar med erfarenhet. Är en magkänsla som utvecklas


    Hon själv kan GÖRA killen bra i sängen. Hon måste säga åt honom vad hon behöver, t.ex. att hon vill prova bli slickad av honom i 20 minuter.

    Jag kommer gifta mig med en oskuld om 1 år och 3 månader, och det är då som det blir sex första gången mellan oss. Jag har massa sex-erfarenhet, och jag kommer få styra och läxa upp honom när det är dags. Jag kommer göra honom till den bästa älskaren. Från oskuld till stjärna i sängen över 3 nätter blir det!
  • 19mark82
    StudierKemi skrev 2021-09-12 08:58:00 följande:
    Hon själv kan GÖRA killen bra i sängen. Hon måste säga åt honom vad hon behöver, t.ex. att hon vill prova bli slickad av honom i 20 minuter.

    Jag kommer gifta mig med en oskuld om 1 år och 3 månader, och det är då som det blir sex första gången mellan oss. Jag har massa sex-erfarenhet, och jag kommer få styra och läxa upp honom när det är dags. Jag kommer göra honom till den bästa älskaren. Från oskuld till stjärna i sängen över 3 nätter blir det!
    har du haft sex (inklusive analsex) med andra män innan? Medans din blivande make är fortfarande oskuld?
  • StudierKemi
    19mark82 skrev 2021-09-12 09:00:57 följande:

    har du haft sex (inklusive analsex) med andra män innan? Medans din blivande make är fortfarande oskuld?


    Ja, jag har haft ett halvt dussin älskare över åren, och har kn*lla och tillfredsställt i många timmar i sträck. Blev en ung mamma förut. Och även nu i vuxen ålder är min egen mamma van att jaga bort kåta svenska män (olika ex till mig) som är efter mig. Jag har gjort allt i sex utom trekant/gruppsex. Har haft så mycket analsex så det blev en hemorrojd men det har läkt nu. Ingen fara alls!!! Så ja, jag har haft massa sex och min kille från Indien som är exakt lika gammal som jag (29 år. Jag är 2 veckor äldre), har haft inget sex av religiösa skäl. Det är ombytta könsroller för honom och mig... Man vill ju gärna att det är kvinnan som är oskuld vid bröllop. Men hos oss är det han som får vara bröllopets Virgin . :D
  • StudierKemi

    Min indier får ångest när han tänker på bröllopsnatten. Han har sagt att han är nervös. Penis-längds statistik är inte på indiernas sida, och han är säkert livrädd för att inte duga för mig. Han har sagt att han kan bli min försörjare (han menar att han vill kompensera av rädsla). Men jag vill inte utnyttja honom på pengar. Jesus vill inte ha sånt, har jag sagt till fästmannen. Allt tack vare alla ateistiska slynor som skrattar och mobbar män som inte gjort dem något, bara för att penisen inte är lång nog. Män har just nu så mycket ångest tack vare dessa "kvinnor", så att jag själv också får ångest. Avskyr ateism. Det är inte heller feminimt att inte vara ödmjuk och omhändertagande som en sjuksköterska (den sanna, goda kvinnan). Riktiga kvinnor mobbar inte.

  • Anonym (-)
    StudierKemi skrev 2021-09-12 08:58:00 följande:
    Hon själv kan GÖRA killen bra i sängen. Hon måste säga åt honom vad hon behöver, t.ex. att hon vill prova bli slickad av honom i 20 minuter.

    Jag kommer gifta mig med en oskuld om 1 år och 3 månader, och det är då som det blir sex första gången mellan oss. Jag har massa sex-erfarenhet, och jag kommer få styra och läxa upp honom när det är dags. Jag kommer göra honom till den bästa älskaren. Från oskuld till stjärna i sängen över 3 nätter blir det!
    Du är helknäpp!
    Men jag gillar din inställning till manliga oskulder, att du inte springer åt andra hållet så fort du får veta att en kille du är intresserad av råkar vara oskuld, utan ser möjligheten att lära upp honom till en älskare som passar dig.
    Så önskar jag fler kvinnor var.
  • StudierKemi
    Anonym (-) skrev 2021-09-12 10:27:32 följande:

    Du är helknäpp!

    Men jag gillar din inställning till manliga oskulder, att du inte springer åt andra hållet så fort du får veta att en kille du är intresserad av råkar vara oskuld, utan ser möjligheten att lära upp honom till en älskare som passar dig.

    Så önskar jag fler kvinnor var.


    Vilken mening eller meningar låter helknäppt enligt dig?
  • Anonym (suck)
    Anonym (Velig) skrev 2021-09-11 18:43:24 följande:
    Sex har jag alltid tänkt att man har för att mannen ska få orgasm. Hur kan en man inte gilla det liksom? Hade ett förhållande i några års tid där han älskade att få komma vid sex. Det var det bästa han visste typ.
    Är det du igen som tjatar i vareviga tråd om att sex inte är skönt för kvinnor och tror att sex bara handlar om penetration? Du borde säga till mannen att tillfredsställa dig på andra sätt än med sin penis, och vill han inte det så dumpa honom.
  • Anonym (Velig)
    Anonym (suck) skrev 2021-09-12 10:55:37 följande:

    Är det du igen som tjatar i vareviga tråd om att sex inte är skönt för kvinnor och tror att sex bara handlar om penetration? Du borde säga till mannen att tillfredsställa dig på andra sätt än med sin penis, och vill han inte det så dumpa honom.


    Va vad snackar du om?!
  • Anonym (-)
    StudierKemi skrev 2021-09-12 10:36:38 följande:
    Vilken mening eller meningar låter helknäppt enligt dig?
    Din övertygelse om att du kommer att gifta dig med indiern du aldrig träffat inom ett par år, att du exponerar din dotter mer än nödvändigt, syftade inte bara på denna tråd utan det jag sett av dig i allmänhet.
Svar på tråden Dejtar en kille med liten