• Elin1991

BIM oktober 2021

Hej. Hittar ingen tråd med BIM oktober så jag startar denna. Här hemma har vi en 3-åring och nu ska vi satsa på ett syskon :)

BIM

3/10 Elin1991 (ett barn, första försöket)

• Svar på tråden BIM oktober 2021
  • pandarinen
    Nótt skrev 2021-10-19 13:19:09 följande:

Är också på äl+10 ! När har du BIM?

Jag känner ingenting.. Mindre än jag brukar inför mens haha, täker att det också kan vara ett tecken? :D

Jag misstänker att jag har BIM på sändag eller måndag. När har du?

Nu idag har brösten börjat kännas lite, som ilningar. Det är lustigt men jag var tvungen att kolla min förra graviditet. Minns att jag var sjuk tidigt men kom inte ihåg hur tidigt. Jag var förkyld som nu 1 vecka före BIM!
  • Nótt
    pandarinen skrev 2021-10-19 13:54:23 följande:
    Jag misstänker att jag har BIM på sändag eller måndag. När har du?

Nu idag har brösten börjat kännas lite, som ilningar. Det är lustigt men jag var tvungen att kolla min förra graviditet. Minns att jag var sjuk tidigt men kom inte ihåg hur tidigt. Jag var förkyld som nu 1 vecka före BIM!

Åh hoppas att det är ett tecken!!

Jag har BIM på lördag!

• Sockerbulle1

Jag är fortfarande förkyld och väldigt trött, med huvudvärk och ryggont. Svårt att veta vad som är vad nu.. men sedan typ ÄL+5 har jag haft känningar i vänster äggstock. Någon som känt samma? Hoppas verkligen att det är positivt.

• Ellobi

Luriga kropp . Har haft samma typ av känningar i magen som förra gången, så jag var nästan helt säker på att det tagit sig, men när jag testade idag så blev det negativt. Är visserligen på bim-3, men sist så fick jag ett svagt plus redan då. Antar att det bara är att invänta mensen...

Grattis till alla ni som PLUSSAT

• Bez

Idag dök tempen ordentligt efter 2 dagar med nergång, bim idag eller imorgon hade tänkt testa i morse men kändes onödigt när tempen va så låg så bara att ta nya dag nästa månad. Grattis ni som plussat och lycka till till er som är kvar :)

• tillyra
    betula skrev 2021-10-20 06:40:13 följande:

Ok, nu börjar det sjunka in på riktigt!

Jaaa! Grattis!!
  • Oreokakan11
    betula skrev 2021-10-20 06:40:13 följande:

Ok, nu börjar det sjunka in på riktigt!

Grattis! :D
  • Hoppas 2012
    Sofian81 skrev 2021-10-18 15:58:40 följande:
    Kul att det gick så snabbt! Jag har bim på onsdag eller torsdag, men tror tyvärr inte att det blev något denna månad, ska väl ta nåt test för sakens skull, men hoppas på nästa månad. Detta är bara andra försöket, räknar med att det kommer ta ett tag :)
    Jag håller alla tummar och tår!
Svar på tråden BIM oktober 2021