• Elin1991

BIM oktober 2021

Hej. Hittar ingen tråd med BIM oktober så jag startar denna. Här hemma har vi en 3-åring och nu ska vi satsa på ett syskon :)

BIM

3/10 Elin1991 (ett barn, första försöket)

• Svar på tråden BIM oktober 2021
  • Lovve123

Kan inte förstå det! Jag och mannen började försöka för ett år sen, fick ett tidigt missfall i början på året och har nu äntligen fått ett plus igen!! Jag bara gråter. Hoppas hoppas att detta lilla liv vill stanna kvar!

• Madelen21

Gomorron flickor. Bim idag. Ingen mens har kommit. Ska å köpa test sen idag. Jag hoppas av hela hjärtat att de bor en bäbis inom mig. Är så sjukt trött hela tiden. Låg typ i sängen hela eftermiddagen igår. Håll tummarna för mig ????

• tillyra
    Lovve123 skrev 2021-10-25 06:17:16 följande:

Kan inte förstå det! Jag och mannen började försöka för ett år sen, fick ett tidigt missfall i början på året och har nu äntligen fått ett plus igen!! Jag bara gråter. Hoppas hoppas att detta lilla liv vill stanna kvar!

Åh, stort grattis! Så fint!
  • pandarinen
    Lovve123 skrev 2021-10-25 06:17:16 följande:

Stort grattis! Vad kul!
  • Sockerbulle1

Kul med många plus i gruppen! Själv fick jag mens två dagar tidigare.. lycka till allihop <3

• Isolines

Tror inte det är nåt här ändå. Tog ett cb samt ett test från apoteket nu på morgonen vilka var blanka :( Så himla tråkigt när jag fått synliga positiva på rfsu (se bild). Spök eller kemisk graviditet då :( Är på äl+10 eller 9 och antar att det inte är kört förrän mensen kommer men.

• Madelen21

Hur tolkar man dessa??? Ser ett svagt streck på den ena å de andra är starkare men "konstigt" .
  • pandarinen
    Madelen21 skrev 2021-10-26 10:31:22 följande:

Hur tolkar man dessa??? Ser ett svagt streck på den ena å de andra är starkare men "konstigt" .

När hade du Bim?
  • pandarinen

Testa ett cb digitalt som säger gravid eller inte gravid så slipper du fundera och tolka på streck hit eller dit :)

Brukar du ha regelbunden cykel?

Svar på tråden BIM oktober 2021