BIM oktober 2021
Hej. Hittar ingen tråd med BIM oktober så jag startar denna. Här hemma har vi en 3-åring och nu ska vi satsa på ett syskon :)
BIM
3/10 Elin1991 (ett barn, första försöket)
Hej. Hittar ingen tråd med BIM oktober så jag startar denna. Här hemma har vi en 3-åring och nu ska vi satsa på ett syskon :)
BIM
3/10 Elin1991 (ett barn, första försöket)
Kan inte förstå det! Jag och mannen började försöka för ett år sen, fick ett tidigt missfall i början på året och har nu äntligen fått ett plus igen!! Jag bara gråter. Hoppas hoppas att detta lilla liv vill stanna kvar!
Gomorron flickor. Bim idag. Ingen mens har kommit. Ska å köpa test sen idag. Jag hoppas av hela hjärtat att de bor en bäbis inom mig. Är så sjukt trött hela tiden. Låg typ i sängen hela eftermiddagen igår. Håll tummarna för mig ????
Kan inte förstå det! Jag och mannen började försöka för ett år sen, fick ett tidigt missfall i början på året och har nu äntligen fått ett plus igen!! Jag bara gråter. Hoppas hoppas att detta lilla liv vill stanna kvar!
Kul med många plus i gruppen! Själv fick jag mens två dagar tidigare.. lycka till allihop <3
Tror inte det är nåt här ändå. Tog ett cb samt ett test från apoteket nu på morgonen vilka var blanka :( Så himla tråkigt när jag fått synliga positiva på rfsu (se bild). Spök eller kemisk graviditet då :( Är på äl+10 eller 9 och antar att det inte är kört förrän mensen kommer men.

Hur tolkar man dessa??? Ser ett svagt streck på den ena å de andra är starkare men "konstigt" .
När hade du Bim?
Testa ett cb digitalt som säger gravid eller inte gravid så slipper du fundera och tolka på streck hit eller dit :)
Brukar du ha regelbunden cykel?