Inlägg från: MammAmma |Visa alla inlägg
  • MammAmma

JAG KAN INTE SLÄPPA HONOM - Jag är besatt

Som jag sagt i de tidigare trådarna - limerence. Sök stöd och råd på det här internationella forumet tillägnat just detta fenomen: www.reddit.com/r/limerence&utm_source=share

Du har inget att förlora på det, men allt att vinna.

• MammAmma
    Anonym (Jag har förstått nu att jag är besatt/galen) skrev 2021-09-19 01:48:31 följande:

Nej!!!! FAAN!!Tro inte på honom....Han har blandat ihop mig med en annan användare...Men vilken trams..Fan pratar du om?!!

Du blandar ihop mig med en annan tråd!!

Jag är en helt annan person, som pratar om en annan kille.

Det är jag som t.ex träffade killen i vintras. Jag vet inte vilken trådskapare du blandar ihop mig. Men sluta upp med att påstå massa saker.

Ah, jag blandade kanske också ihop dig med en annan - inte samma som de andra i tråden tror dock - men mitt svar gäller då fortfarande.
  • MammAmma
    Anonym (Jag har förstått nu att jag är besatt/galen) skrev 2021-09-19 02:10:18 följande:

www.familjeliv.se/forum/thread/81165553-kan-jag-fa-hjalp-med-att-analysera-honom

Varsågod!! Där är tråden och jag vart lite ''känd'' för att ha skapat fåtal tråd om samma kille och för att få hjälp med kärleken. Många gånger fick jag responsen av olika användare att jag bör lämna honom ifred.

Så han och jag har inte haft sex.

Jo, jag "tog" den på en gång när du förklarade att du träffade honom i vintras. Jag var en av dem som uppmanade dig att lämna honom ifred.
Svar på tråden JAG KAN INTE SLÄPPA HONOM - Jag är besatt