BIM November 2021
Ny tråd för oss som väntar på plus!
3/11 Tussilago86 (andra försöket, tredje barnet)
Ny tråd för oss som väntar på plus!
3/11 Tussilago86 (andra försöket, tredje barnet)
BIM -5 idag och tog ett CB early som visade milleniets svagaste streck men inom tiden (ej morgonurin). Tänker dock inte läsa in allt för mycket i det utan testar imorgon igen med ett early predictor på morgonen.
Hur går det för övriga med BIM runt den 5e?
Jag håller tummarna för att du är gravid men dessa test brukar tyvärr lämna spök-/torkstreck. Jag får dessa varje månad, även direkt efter mens. För att de ska räknas som positiva test så ska CBs streck vara blått och RFSUS ska vara rosa/rött. Bästa är att ta ett digitalt för att verkligen få svart på vitt. De är så dumma dem testen som ger falska förhoppningar och sen blir man mer ledsen när mensen kommer. Jag köpte över hundra test och har testat i vatten och olika tider i cykeln och många gånger dyker det upp streck. RFSUs är värst, de ger till och med svagt rosa streck när man inte är gravid. De test som ger minst antal streck per förbrukade test är One Step (av dem olika märken på test som jag testat) så jag tycker dem är bäst. Det finns information om detta på återförsäljares hemsida, att teststreck utan färg är negativa och vanligt förekommande men bästa hade ju varit om de var helt blanka när det är negativa test. Så man inte tror att man får kemiska graviditeter.
Du kan såklart vara gravid ändå och jag hoppas det <3 men just dessa test du visar på bild räknas tyvärr som negativa test enligt återförsäljare. Testa med digitala så får du veta med säkerhet.
BIM -5 idag och tog ett CB early som visade milleniets svagaste streck men inom tiden (ej morgonurin). Tänker dock inte läsa in allt för mycket i det utan testar imorgon igen med ett early predictor på morgonen.
Testade imorse på ÄL+11 och det var negativt. Men håller hoppet uppe till BIM som är den 3/11 om ÄL var när jag trodde. Det borde inte vara kört förrän då va?!
Det är absolut inte kört innan dess! Mycket kan hända i kroppen med hormonerna på bara en dag
Det som händer när man testar för tidigt med dåliga tester..... Man riskerar få spök streck. Som man inte vet hur man ska hantera.... Nånting att hoppas på eller.....???
*suck*

Det som händer när man testar för tidigt med dåliga tester..... Man riskerar få spök streck. Som man inte vet hur man ska hantera.... Nånting att hoppas på eller.....???
*suck*
*suck*
Samma test. Öppnade testet för att kunna se ordentligt. Ca 20 min senare så ej inom tiden... Tyvärr känns det mer som skuggan/brunnen där ett positivt streck ska hamna än ett svagt pos resultat.... Menmen tar nytt test tidigast onsdag. Helst fredag.... Så är det något bör det bli starkare tills dess....