• Tussilago86

BIM November 2021

Ny tråd för oss som väntar på plus!

3/11 Tussilago86 (andra försöket, tredje barnet)

• Svar på tråden BIM November 2021
  • Emmissss

Ni som försöker med syskon, hur gamla är era barn sedan tidigare? Vi har en dotter som blir två i januari.

• Sötpöl
    Emmissss skrev 2021-11-02 02:00:10 följande:

Ni som försöker med syskon, hur gamla är era barn sedan tidigare? Vi har en dotter som blir två i januari.

Vi har två döttrar hemma som precis fyllde 3 och 4 :) Det är bara 364 dagar mellan dom så det ska bli SÅ skönt med lite större åldersskillnad den här gången :D
  • Lillis85
    Ellobi skrev 2021-11-01 23:15:05 följande:

Fick glad gubbe på testet idag och är mitt upp i barnagörandet . Har tyvärr ofta vid ÄL ganska rejäla magkramper och tycker ibland att det påverkar lusten. Just den här cykeln vill jag helst ligga med en värmedyna på magen och bara vara ifred. Lite kontraproduktivt minst sagt... . Nån fler här med samma bekymmer?

OH yes. Inte speciellt sugen när allt gör så ont... Skönt att veta man har äl iaf :)

De kommer 2022 vara mellan 10 och 4 år. Har fyra barn
  • QueenS

Har en dotter som fyller två år nu i november, känns verkligen som hon är redo att bli storasyster. Älskar andra bebisar och är väldigt omtänksam.

Hade varit så underbart att kunna ge henne ett småsyskon <3
  • Fagelfri
    Lillis85 skrev 2021-11-01 21:36:47 följande:

Vi är många med bim inom en vecka. Fler än jag som testar tidigt fram tills dess?

Ska dock försöka hålla mig från att testa igen förrän onsdag...... Som tidigast.

Jag försöker hålla mig faktiskt till att testa först på BIM. Men har en oregelbunden cykel så tänker ändå att jag kan testa den första möjliga dagen hehe. Vilket är imorgon! Men mitt hopp är nästan ute. Småblöder som vid varje mens. Har tusen jäkla symtom på graviditet men känner ingen såndär ?jag vet att jag är gravid?-känsla :/ har du några känningar?
  • Tussilago86

BIM idag och inga känningar att mensen är på g. Tog test igår som var blankt?vågar inte ta ett idag? känns som det borde visat ngt igår om det tagit sig

• Fagelfri
    Tussilago86 skrev 2021-11-02 07:57:12 följande:

BIM idag och inga känningar att mensen är på g. Tog test igår som var blankt?vågar inte ta ett idag? känns som det borde visat ngt igår om det tagit sig

Jag tänker inte alls det är konstigt om det inte visade något igår. Kan ju vara låga nivåer fortfarande av hormonet. Och det påverkar ju såhär tidigt om du tog morgonurin eller om du kissat för nära inpå osv. Så ge inte upp än! Men testa imorgon kanske istället?
  • Emmissss
    QueenS skrev 2021-11-02 07:19:08 följande:

Har en dotter som fyller två år nu i november, känns verkligen som hon är redo att bli storasyster. Älskar andra bebisar och är väldigt omtänksam.

Åh, vi känner precis samma sak! Så skönt när man känner sig "redo!"
  • Emmissss
    QueenS skrev 2021-11-02 07:19:08 följande:

Och grattis till plusset såg jag nu!!!! :)
  • Emmissss
    Sötpöl skrev 2021-11-02 06:38:26 följande:

Vi har två döttrar hemma som precis fyllde 3 och 4 :) Det är bara 364 dagar mellan dom så det ska bli SÅ skönt med lite större åldersskillnad den här gången :D

Wow, du det förstår jag! Hejja er och så roligt med försök för en trea! :)
Svar på tråden BIM November 2021