BIM November 2021
Ny tråd för oss som väntar på plus!
3/11 Tussilago86 (andra försöket, tredje barnet)
Ny tråd för oss som väntar på plus!
Tror denna frågan har kommit upp i någon annan grupp tidigare och det är säkert helt normalt men när jag och min sambo och sex och han kommer i mig så känns det som att all sperma åker ut? Sorry för TMI men direkt jag ställer mig och så åker allt ut på golvet känns det som blir liksom en stor pöl haha?? Kan inte minnas att det blivit så med tidigare sex partners men man kanske inte tänkte på det på samma sätt då?
Fortfarande svagt idag..... Just nu ser det pos ut. Hoppas på att det håller...!!
Lägger till mig i listan och hoppas att jag gjort rätt nu. :)
1/11 DomkallarmigS (andra försöket efter MA, första barnet)
1/11 Wave Mother (fjärde försöket efter MA, första barnet)
3/11 Beckizen (fjärde försöket, första barnet)
3/11 Fagelfri (första försöket, andra barnet)
4/11 börjar (sjätte försöket, tredje barnet) PLUSSAT bf 12/7
5/11 Sjöhund (sjuttielfte försöket, första barnet)
5/11 Lillis85( andra försöket(efter MA), femte barnet )
5/11 Bella89 (andra försöket, tredje barnet efter 2 MA i rad)
5/11 Elin1991 (andra försöket, andra barnet)
5/11 FluffigaMoln (har tappat räkningen,första barnet)
5/11 JvH (andra försöket, andra barnet)
5/11 QueenS (andra barnet, fjärde försöket, två MF) PLUSSAT
6/11 enligt app. MommyA (tredje försöket efter MF, tredje barnet)
8/11 LJM91 (tredje försöket, första barnet)
8/11 Sötpöl (Första försöket, tredje barnet)
10/11 Fyyyyran 36 år ( tredje försöket (första försöket efter tidigt mf), fjärde barnet)
10/11 AllieP 27 år (tredje försöket, första barnet)
11/11 värmlandsjänta (andra barnet, fjärde(?) försöket)
12/11 Ollebollen (andra försöket, första barnet)
13/11 evelinagra1 ( sjunde försöket, första barnet )
13/11 Fyrklöverns (femte försöket, första barnet)
14/11 Längtan ( tredje försöket, andra barnet)
14/11 Ellobi (tredje försöket, andra barnet, 1 MF)
16/11 Bez (fjärde försöket, första barnet)
16/11 LillaGry (fjärde försöket, andra barnet).
17/11 Emmissss (första försöket ef MA, andra barnet)
17/11 RoyalCanin (åttonde försöket, första barnet)
19/11 Tjoo91 (tredje försöket, andra barnet)
20/11 Sockerbulle1 (fjärde försöket, första barnet)
21/11 Sofian81 (tredje försöket, tredje barnet)
24/11 Tefat (fjärde försöket, första barnet)
24/11 Bellan93 (fjärde försöket, andra barnet)
24/11 Isolines (tredje försöket, femte barnet, 2 MF)
26/11 Sjöhund (sjunde försöket, första barnet)
27/11 Anonym (Nytt Liv) (första försöket, andra barnet)
27/11 Fyran4 (nionde försöket, fjärde barnet)
30/11 nomina (38år, första försöket, första barnet)
Så brukar det vara för mig också, det har försvårat det hela med att jag alltid behöver kissa efter sex för att undvika urinvägsinfektion.
Denna månaden skaffade jag en ferti-Lily, det är en liten kopp som man man för upp efter samlaget som håller sädesvätskan inne så att man kan gå och kissa efteråt eller röra på sig. Får se om den har någon effekt. På de studier som gjorts ökar chansen för graviditet med x1,5.
Tror denna frågan har kommit upp i någon annan grupp tidigare och det är säkert helt normalt men när jag och min sambo och sex och han kommer i mig så känns det som att all sperma åker ut? Sorry för TMI men direkt jag ställer mig och så åker allt ut på golvet känns det som blir liksom en stor pöl haha?? Kan inte minnas att det blivit så med tidigare sex partners men man kanske inte tänkte på det på samma sätt då?
Så brukar det vara för mig också, det har försvårat det hela med att jag alltid behöver kissa efter sex för att undvika urinvägsinfektion.
Denna månaden skaffade jag en ferti-Lily, det är en liten kopp som man man för upp efter samlaget som håller sädesvätskan inne så att man kan gå och kissa efteråt eller röra på sig. Får se om den har någon effekt. På de studier som gjorts ökar chansen för graviditet med x1,5.
Jag försöker hålla mig faktiskt till att testa först på BIM. Men har en oregelbunden cykel så tänker ändå att jag kan testa den första möjliga dagen hehe. Vilket är imorgon! Men mitt hopp är nästan ute. Småblöder som vid varje mens. Har tusen jäkla symtom på graviditet men känner ingen såndär ?jag vet att jag är gravid?-känsla :/ har du några känningar?
Jag är så ledsen och besviken. Dock har jag BIM på fredag men jag testar och testar och allt visar negativt. Hade ÄL den 22/10 och enl clearblue så kan jag testa tidigt imorgon. Fattar inte när jag är beräknad att ha mens enligt clearblue. Dessutom har jag mått illa, lite ömma bröst men nu en sån molvärk så jag antar att mensen kommer snart..
Jag har blivit gravid fort tidigare och detta gör mig så ledsen. Förlåt om jag triggar någon annan som lämpar men jag trodde inte detta skulle påverka mig som det gör. Konstigt och snurrigt inlägg men var bara tvungen att skriva av mig.
Ja.... Sedan i söndags em/kväll.
Trött så in i bängen... Springer och kissar i tid o tid. Börjat ila i höfterna när jag går för fort och allmänt yr och snurrig. Ilar och målar lite med i magen...
Just nu tror jag på gravid. Ska bara fästa ocv hålla över bim med... Försökte lägga bild innan. Går inte? Är svaga tester men syns och tagit två olika sorters test.... :)
Ja.... Sedan i söndags em/kväll.
Trött så in i bängen... Springer och kissar i tid o tid. Börjat ila i höfterna när jag går för fort och allmänt yr och snurrig. Ilar och målar lite med i magen...
Just nu tror jag på gravid. Ska bara fästa ocv hålla över bim med... Försökte lägga bild innan. Går inte? Är svaga tester men syns och tagit två olika sorters test.... :)
Jag har inte ens legat kvar tidigare men har kämpat på nu och fått till ca en halvtimme efteråt haha. Med koppen känns det dock väldigt bra då allting ändå stannar kvar så jag lägger mig igen efter att jag kissat :)
Prova, ska bli spännande och se om vi får resultat!
Åå det kanske jag ska testa då! Måste också kissa efter men brukar ligga kvar i typ 15 minuter om jag har tid med det haha