BIM November 2021
Ny tråd för oss som väntar på plus!
3/11 Tussilago86 (andra försöket, tredje barnet)
Ny tråd för oss som väntar på plus!
[quote=81462593][quote-nick]Isolines skrev 2021-10-29 22:03:21 följande:[/quote-nick]Hoppar in här, plussade häromdagen men nu blöder jag så det blev inget denna månad heller. Andra missfallet i rad. Så besviken på min kropp. Men men. Tänkte skippa äl-testerna denna månad, blir bara stressad.
Så kul med någon mer stor familj <3
[quote=81462593][quote-nick]Isolines skrev 2021-10-29 22:03:21 följande:[/quote-nick]Hoppar in här, plussade häromdagen men nu blöder jag så det blev inget denna månad heller. Andra missfallet i rad. Så besviken på min kropp. Men men. Tänkte skippa äl-testerna denna månad, blir bara stressad.
Så kul med någon mer stor familj <3
Ja nu ligger vi på!! :D
Gud ja bara två veckors kort väntan.. Tiden mellan äl och BIM borde vara en av världens största underverk. ?Tiden då det går två veckor för varje dag!? xD
Men va kul! :D Då är det bara för oss att ligga på och sen "bara" vänta i två veckor nu då ;)
Vad tråkigt att höra :( välkommen in i värmen. Vi är här och kämpar tillsammans var och en på sitt sätt mot samma mål. Styrkekram till dig <3
Hoppar in här, plussade häromdagen men nu blöder jag så det blev inget denna månad heller. Andra missfallet i rad. Så besviken på min kropp. Men men. Tänkte skippa äl-testerna denna månad, blir bara stressad.
1/11 DomkallarmigS (andra försöket efter MA, första barnet)
1/11 Wave Mother (fjärde försöket efter MA, första barnet)
3/11 Beckizen (fjärde försöket, första barnet)
4/11 börjar (sjätte försöket, tredje barnet) PLUSSAT bf 12/7
5/11 Sjöhund (sjuttielfte försöket, första barnet)
5/11 Lillis85( andra försöket(efter MA), femte barnet )
5/11 Bella89 (andra försöket, tredje barnet efter 2 MA i rad)
5/11 Elin1991 (andra försöket, andra barnet)
5/11 FluffigaMoln (har tappat räkningen,första barnet)
5/11 JvH (andra försöket, andra barnet)
5/11 QueenS (andra barnet, fjärde försöket, två MF)
6/11 enligt app. MommyA (tredje försöket efter MF, tredje barnet)
8/11 LJM91 (tredje försöket, första barnet)
8/11 Sötpöl (Första försöket, tredje barnet)
10/11 Fyyyyran 36 år ( tredje försöket (första försöket efter tidigt mf), fjärde barnet)
10/11 AllieP 27 år (tredje försöket, första barnet)
11/11 värmlandsjänta (andra barnet, fjärde(?) försöket)
12/11 Ollebollen (andra försöket, första barnet)
13/11 evelinagra1 ( sjunde försöket, första barnet )
13/11 Fyrklöverns (femte försöket, första barnet)
14/11 Längtan ( tredje försöket, andra barnet)
14/11 Ellobi (tredje försöket, andra barnet, 1 MF)
16/11 Bez (fjärde försöket, första barnet)
16/11 LillaGry (fjärde försöket, andra barnet).
17/11 Emmissss (första försöket ef MA, andra barnet)
17/11 RoyalCanin (åttonde försöket, första barnet)
19/11 Tjoo91 (tredje försöket, andra barnet)
20/11 Sockerbulle1 (fjärde försöket, första barnet)
21/11 Sofian81 (tredje försöket, tredje barnet)
24/11 Tefat (fjärde försöket, första barnet)
24/11 Bellan93 (fjärde försöket, andra barnet)
24/11 Isolines (tredje försöket, femte barnet, 2 MF)
27/11 Anonym (Nytt Liv) (första försöket, andra barnet)
27/11 Fyran4 (nionde försöket, fjärde barnet)
Stort grattis!! Vad roligt! Det är väldigt tydliga streck och du vet i varje fall att du kan bli gravid. Nu är det tredje gången gillt och vi tänker på dig att detta nu ska gå vägen!
Plussade nu på morgonen, förmodligen BIM - 5, men inte helt säker på när jag hade ÄL och hade innan mens innan utan MF.
Känner tyvärr inge direkt glädje just nu, har haft två missfall på rad under hösten, så om detta lilla pyre vill stanna så är det först efter vecka 12 som jag kommer kunna glädjas. Så känns det nu iaf
Det är två svaga streck, men synliga IRL.
Stort grattis!! Vad roligt! Det är väldigt tydliga streck och du vet i varje fall att du kan bli gravid. Nu är det tredje gången gillt och vi tänker på dig att detta nu ska gå vägen!
Nu är det äntligen mens (det är inte ofta jag sagt så haha), så nu kan jag börja räkna ner till fertil period. Första mensen sen spiraluttag och första försöket till syskon. Jag försöker att inte ställa in mig allt för mycket på att det ska ske på en gång. Jag hade lätt för att bli gravid förut, men nu är jag 37, så vem vet om fertiliteten kanske minskat markant. Mirena har ju också ställt till det en del. Men samtidigt vill jag lägga min tillit till attraktionskraften och försöka manifestera fram det här barnet som jag känner väntar på att få komma till oss.
Känner ni också så ibland? Att det finns ett barn som är erat, någonstans i universum.
Nu är det äntligen mens (det är inte ofta jag sagt så haha), så nu kan jag börja räkna ner till fertil period. Första mensen sen spiraluttag och första försöket till syskon. Jag försöker att inte ställa in mig allt för mycket på att det ska ske på en gång. Jag hade lätt för att bli gravid förut, men nu är jag 37, så vem vet om fertiliteten kanske minskat markant. Mirena har ju också ställt till det en del. Men samtidigt vill jag lägga min tillit till attraktionskraften och försöka manifestera fram det här barnet som jag känner väntar på att få komma till oss.
Känner ni också så ibland? Att det finns ett barn som är erat, någonstans i universum.
Inatt har jag haft ont i magen (någon timme), som lätt mensvärk. Undrar om det är ett ägg som fäst kanske? Är på äl+6. Någon som har erfarenhet av det?
Plussade nu på morgonen, förmodligen BIM - 5, men inte helt säker på när jag hade ÄL och hade innan mens innan utan MF.
Känner tyvärr inge direkt glädje just nu, har haft två missfall på rad under hösten, så om detta lilla pyre vill stanna så är det först efter vecka 12 som jag kommer kunna glädjas. Så känns det nu iaf
Det är två svaga streck, men synliga IRL.