• Tussilago86

BIM November 2021

Ny tråd för oss som väntar på plus!

3/11 Tussilago86 (andra försöket, tredje barnet)

• Svar på tråden BIM November 2021
  • Ellobi

Fyrklöverns skrev 2021-11-08 21:06:44 följande: Jobbigt att känna efter då man varit skengravid en massa gånger xD. Jag mår dock oförskämt bra! Har ingen PMS och har mycket energi så det känns inte som att det är något. Brösten är lite tunga men inte så ömma som de brukar vara.

Hur mår du själv? :)

Hoppas jag lyckades göra rätt nu, har inte riktigt fattat hur jag kopierar/citerar .

Jag har känt av värk i magen idag och det har strålat ut i ljumskarna - implantation? Innan mitt plus i augusti så var jag sjukt anfådd och det kändes som brösten vägde bly. Har inga sådana känningar nu så jag försöker hålla mig cool och inte läsa in för mycket, men det går sisådär... .

• Fyrklöverns
    Ellobi skrev 2021-11-08 21:53:57 följande:

Fyrklöverns skrev 2021-11-08 21:06:44 följande: Jobbigt att känna efter då man varit skengravid en massa gånger xD. Jag mår dock oförskämt bra! Har ingen PMS och har mycket energi så det känns inte som att det är något. Brösten är lite tunga men inte så ömma som de brukar vara.

Hur mår du själv? :)

Hoppas jag lyckades göra rätt nu, har inte riktigt fattat hur jag kopierar/citerar .

Jag har känt av värk i magen idag och det har strålat ut i ljumskarna - implantation? Innan mitt plus i augusti så var jag sjukt anfådd och det kändes som brösten vägde bly. Har inga sådana känningar nu så jag försöker hålla mig cool och inte läsa in för mycket, men det går sisådär... .

Oj oj låter lovande! Håller tummarna :) kanske känningarna i brösten kommer någon dag efter implantationen. Jo då hålla sig lugn mellan äl och BIM, hahaha? Så skönt att ha FL så man kan skriva av sig lite med andra i samma sits :) bra tidsfördriv även om ingen av oss blir mycket klokare xD
  • Pepsin

Har bim idag men redan hunnit testa negativt igår. Men än lever hoppet, eller? Mår så konstigt i hela kroppen och fått halsbränna vilket jag inte haft sen förra graviditeten.

• Sötpöl

Va tror ni om det här testet? CB Early. Är på BIM -5 eller -4. Lite oklart då det är första gången vi försöker efter spiraluttag och jag hade visst sen ägglossning. Skitdumt att testa redan nu, ja vet :) men kunde fan inte hålla mig. Haha. Har haft bruna/rosa flytningar i 4 dagar nu men ingen mens som kommer igång...

• Sofian81

[quote=81480418][quote-nick]Sötpöl skrev 2021-11-09 07:30:01 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag ser något!!

• Sofian81

När det äntligen ägglossningsdags, så roligt när det äntligen händer något och man inte bara går och väntar:)

Första månaden med NC och det är så sjukt intressant att följa tempkurvan och kul att se att kroppen verkar fungera som den ska, i alla fall hittills i cykeln. Har fått positivt äl-test igår kväll och imorse, och hoppas nu på att NC ska bekräfta ägglossning imorgon. Är på cykeldag 20 idag.

Det jobbiga med denna tid är dock pressen på sexlivet, mannen har fått prestationsångest deluxe de mest fertila dagarna. Har försökt att inte säga när de är, men han listar ändå ut det. Hur gör ni andra för att få det att funka? Man vill ju inte att det ska falla på detta :)

• Anonym (Fel)

Hade väntad ÄL i söndags men fick negativt ÄL test i fredags och tempen såg lurig ut. Först idag kunde ÄL bekräftas enligt NC och den landade på i fredags. Alltså två dagar tidigt, vilket betyder att det är ÄL + 4 idag. Men har absolut noll känningar och får alltid väldigt ömma bröst kring ÄL annars.. Har en känsla att appen visar fel.

• Sockerbulle1
    Sofian81 skrev 2021-11-09 08:16:08 följande:

När det äntligen ägglossningsdags, så roligt när det äntligen händer något och man inte bara går och väntar:)

Första månaden med NC och det är så sjukt intressant att följa tempkurvan och kul att se att kroppen verkar fungera som den ska, i alla fall hittills i cykeln. Har fått positivt äl-test igår kväll och imorse, och hoppas nu på att NC ska bekräfta ägglossning imorgon. Är på cykeldag 20 idag.

Det jobbiga med denna tid är dock pressen på sexlivet, mannen har fått prestationsångest deluxe de mest fertila dagarna. Har försökt att inte säga när de är, men han listar ändå ut det. Hur gör ni andra för att få det att funka? Man vill ju inte att det ska falla på detta :)

Sån igenkänningsfaktor på det här med press kring ÄL! Exakt så känner vi också. Vi har faktiskt blivit väldigt mycket mer kreativa för att få det lite mer spännande. Inte särskilt upphetsande när det blir tvång.
Svar på tråden BIM November 2021