Legat med få?
Låter snarare som att man har ett normalt förhållande till sex.
Låter snarare som att man har ett normalt förhållande till sex.
Varför Ifrågasätter du honom då?
Klart du ifrågasätter honom, du undrar om han är skum, du tycker det är konstigt att en kille som du har hört att han är desperat legat med så få. Läs dina egna inlägg, så ser du.
Sedan är du typen som ändrar dig när folk bekräftar det du skriver. Nu tycker du inte längre att han är desperat fast du gav mig ett ganska spydigt svar när jag undrade hur du kunde veta att har desperat.
Där kom den, vi som inte håller med TS är avundsjuka :D
På vad? Jag hade kunnat ligga med hundra män om jag velat men det skulle jag aldrig få för mig att göra.
Ha ha, du skriver ju att du kommunicerar med folk, när jag frågade du visste att han är desperat.
Men det är bra att du erkänner att du ifrågasätter hans beteende. Men ändå lite kul att du sedan ändrar din story. Nu är han tydligen inte desperat längre, fast du har hört det av andra innan?
En faktor är också att folk har olika sexdrift. Så ha, för honom och många är det helt normalt.
En faktor är också att folk har olika sexdrift. Så ha, för honom och många är det helt normalt.
Bara för att man gärna ligger innebär inte att man ligger med vem som helst eller när som helst. Och det är absolut inte synonymt med många sexpartners.
Och han kan ha haft dessa kk fast i många år.
Han kände väl att du vart värt att ligga med. Det säger dock ingenting om övriga dejter.
Tycker inte 11 pers är lite? Det beror väl också på hur långa förhållanden man haft och hur tidigt i livet man gick in i förhållande tänker jag?
Jag och min man är 40 och 43. Ingen av oss har haft sex med någon annan.. Vi träffades då vi var 14 och 17 år.