• Anonym (Cuck)

Penisförlängare

Jag ville bara berätta att jag idag fick hem min Male Edge Pro penis extender. Meningen är att om man har tålamod och uthållighet så ska det funka att få längre och grövre kuk. Man ska hålla på i minst 6 månader. Mitt mål är att stretcha min kuk i minst ett år. Ni som går i samma tankar får gärna följa mig då jag med jämna mellanrum kommer att rapportera om mina framsteg eller om anti-klimax. Jag är verkligen inte övertygad om att det funkar. Vi får se! Mina första mått: Slak-11 x 10cm och stånd 15,5 x 11cm. Uppdateringar följer

• Svar på tråden Penisförlängare
  • Anonym (Hmm)

Alltså om detta hade funkat ts så hade nästan alla män gjort detta. Jag tycker du ska vara försiktig, dumt att riskera att du far illa och blir impotent eller nått.

• Friger

Jag är tveksam... Ibland ljuger reklam... Eller som Svampbob Fyrkant så klokt sa:

"Man kan inte alltid lita på reklam, dom där röntgenglasögonen jag köpte till exempel. Dom kunde inte alls se igenom folk. Bara deras kläder."

• Anonym (aaa)
    Anonym (Cuck) skrev 2021-11-03 20:35:14 följande:
    För att jag vill ha en större och grövre kuk och det kostar så lite att testa!
    Så vad kostade den?
  • Anonym (Smalare och längre)

Jag har smalare men betydligt längre penis än dig TS. 10,5 omkrets men 20,5 i längd styv, lite som ett spjut. Undrar vad som skulle hända om jag förlängde min penis med en sådan? Skulle den bli ännu smalare då?

• Anonym (Cuck)
    Anonym (aaa) skrev 2021-11-04 16:17:29 följande:

Så vad kostade den?

1500kr, inte stora pengar pengar för mig, men säkert för andra..
  • Anonym (Cuck)
    Anonym (Smalare och längre) skrev 2021-11-04 16:25:22 följande:

Jag har smalare men betydligt längre penis än dig TS. 10,5 omkrets men 20,5 i längd styv, lite som ett spjut. Undrar vad som skulle hända om jag förlängde min penis med en sådan? Skulle den bli ännu smalare då?

Behöver du längre? Tror möjligen att man dra ut den till att bli något längre, men grövre??näää
  • Anonym (Smalare och längre)
    Anonym (Cuck) skrev 2021-11-04 19:41:14 följande:
    Behöver du längre? Tror möjligen att man dra ut den till att bli något längre, men grövre??näää
    Nej alltså den är bra i längden, vill ha den tjockare. En lång penis är ju inte så mycket att skryta om när den är smal :D
  • Anonym (Större är bättre)
    Anonym (Smalare och längre) skrev 2021-11-04 19:53:08 följande:

Nej alltså den är bra i längden, vill ha den tjockare. En lång penis är ju inte så mycket att skryta om när den är smal :D

Det är mycket lättare att öka längden några cm än att öka omkretsen. Det vanligaste och enklaste är att använda en vacuum pump. Efter några års regelbundet pumpande så kan det bli bra resultat. En mer avancerad metod är clamping.

Ett bra sätt att tillfälligt få lite större omkrets är att pumpa innan sex och använda en penisring. Grymt skönt och tjejen tycker ringen är skön mot klittan.
  • Anonym (Cuck)

Dags för rapport. Har haft min kukextender monterad i timmar per dag. Vill bara meddela att det går bra. Jag har fått blodad tand! Kuken ska bli längre! Jag är extremt motiverad. När jag har den så sträcker och spänner den ut kuken i maxläge, nästa så det smärtar. Har inte mätt idag, men har märkt att när jag inte har den på och är slak så ÄR kuken längre. Jag är också kåtare än normalt, men jag tror det beror på situationen. Ha det gott alla!

• Anonym (Queenofhearts)

När ska män förstå?

Vi kvinnor vill bli utfyllda, längden i sig är oviktig!!

Tjockleken erigerad är desto skönare ju grövre den är. 15cm är redan långt, varför kämpa för ännu längre?

Svar på tråden Penisförlängare