• Anonym (Cuck)

Penisförlängare

Jag ville bara berätta att jag idag fick hem min Male Edge Pro penis extender. Meningen är att om man har tålamod och uthållighet så ska det funka att få längre och grövre kuk. Man ska hålla på i minst 6 månader. Mitt mål är att stretcha min kuk i minst ett år. Ni som går i samma tankar får gärna följa mig då jag med jämna mellanrum kommer att rapportera om mina framsteg eller om anti-klimax. Jag är verkligen inte övertygad om att det funkar. Vi får se! Mina första mått: Slak-11 x 10cm och stånd 15,5 x 11cm. Uppdateringar följer

• Svar på tråden Penisförlängare
  • Anonym (Cuck)
    Anonym (Queenofhearts) skrev 2021-11-05 20:50:40 följande:

När ska män förstå?

Vi kvinnor vill bli utfyllda, längden i sig är oviktig!!

Tjockleken erigerad är desto skönare ju grövre den är. 15cm är redan långt, varför kämpa för ännu längre?

Fattar! Det finns nån obskyr forskning från ett universitet i Turin, Italien där män i referensgruppen med penisextender fick längre OCH grövre kuk. Hoppet är det sista som överger en man som vill ha större kuk, även om det är en klen tröst i ett fattigt hem att ha en stor kuk ;)
  • Anonym (Queenofhearts)
    Anonym (Cuck) skrev 2021-11-05 20:54:26 följande:

Fattar! Det finns nån obskyr forskning från ett universitet i Turin, Italien där män i referensgruppen med penisextender fick längre OCH grövre kuk. Hoppet är det sista som överger en man som vill ha större kuk, även om det är en klen tröst i ett fattigt hem att ha en stor kuk ;)

Tråkigt att behöva fokusera på något sånt känner jag ändå. Träffa en kvinna som älskar din kuk som den är, någon som skulle vara mer attraherad av dig pga en eventuellt större kuk känns väldigt ytligt.
  • En manlig man
    Anonym (Queenofhearts) skrev 2021-11-05 20:50:40 följande:

När ska män förstå?

Vi kvinnor vill bli utfyllda, längden i sig är oviktig!!

Tjockleken erigerad är desto skönare ju grövre den är. 15cm är redan långt, varför kämpa för ännu längre?

15 är verkligen inte långt det är möjligen 0,5 cm längre än medelkuken. Det är skönare för en man att knulla med längre kuk, allt kretssr inte kring kvinnans njutning. Men jag håller med om att omkretsen är viktigare om jag måste välja. Sen är det oftast ett samband mellan längd och omkrets. Längre kuk har större omkrets än en kort. Det finns givetvis undantag men oftast gäller det sambandet.
  • Anonym (Queenofhearts)
    En manlig man skrev 2021-11-05 21:16:48 följande:

15 är verkligen inte långt det är möjligen 0,5 cm längre än medelkuken. Det är skönare för en man att knulla med längre kuk, allt kretssr inte kring kvinnans njutning. Men jag håller med om att omkretsen är viktigare om jag måste välja. Sen är det oftast ett samband mellan längd och omkrets. Längre kuk har större omkrets än en kort. Det finns givetvis undantag men oftast gäller det sambandet.

Har aldrig påstått att allt skulle handla om kvinnlig njutning heller. Men kvinnlig njutning är allt jag kan uttrycka mig om så. Och jo, 15 cm ÄR stort.
  • En manlig man
    Anonym (Queenofhearts) skrev 2021-11-05 21:25:56 följande:

Har aldrig påstått att allt skulle handla om kvinnlig njutning heller. Men kvinnlig njutning är allt jag kan uttrycka mig om så. Och jo, 15 cm ÄR stort.

Om du kallar medel stort så får du göra det.

Stort är snarare 18+ om man ska gå på statistik och inte hur en kvinna upplever 15 i sin snippa.
  • Anonym (Queenofhearts)
    En manlig man skrev 2021-11-05 21:58:29 följande:

Om du kallar medel stort så får du göra det.

Stort är snarare 18+ om man ska gå på statistik och inte hur en kvinna upplever 15 i sin snippa.

Oj, ja tack vad snällt av dig. Och varför skulle man gå på statistik i sexuellt intimt sammanhang, då om någonsin borde ju personlig preferens hägra.
  • Anonym (Ronny Ronnysson)

TjoHej allihop småkukar! Som stretchar med grejer och köper pillisnoppstretching.

Önskas en längre i julklapp?

JAG HAR EN VITAMINTABLETT JAG SÄLJER OCH DEN GER ER STÖRRE KUK EFTER LÅÅÅÅNG ANVÄNDNING! Studier i Turkmenistan, china, Azerbadjan och allt möjligt i alla länder visar att det kan fungera. Min kuklängarvitamintablett är billigare än din grej du använder nu och mycket effektivare - bara 1000 spänn endast!

Garanterad kukförstorareffekt! Bara man kör tillräckligt länge och har tålamod! DET SKAAAAA GÅ!

Kom till mig och köp detta av mig nu! Kvinnor med - köp till era män! Betala mig så skickar jag't!!

• En manlig man
    Anonym (Queenofhearts) skrev 2021-11-06 21:57:07 följande:

Oj, ja tack vad snällt av dig. Och varför skulle man gå på statistik i sexuellt intimt sammanhang, då om någonsin borde ju personlig preferens hägra.

Vet inte om du förstår hur statistik fungerar men om man ska gradera in kukar i olika fack som liten, medel och stor så måste man ju utgå från vilka mått män har på just kuken. Om nu 15 är omkring medel så är det ju inte en stor penis. En stor penis är en bit över medel. Sen vad din personliga preferens är måste väl räknas som tämligen ovidkommande i det här fallet.

Nu hoppas jag du förstår!
  • Anonym (Trans)

Stora kukar är helt klart skönare.

Följer resultatet

• Anonym (Cuck)

Detta funkar. Har på mig kukförlängaren just nu. Sitter i soffan med min fru. Hon har ingen aning. Jag kan dock säga att det funkar. Längden som jag har inställd just nu gjorde ollonet blått innan då den sträckte våldsamt, men nu känns det inte lika spänt. Måste bero på att kuken blivit längre, om än kanske millimetrar, men jag känner det!

Svar på tråden Penisförlängare