• Anonym (Cuck)

Penisförlängare

Jag ville bara berätta att jag idag fick hem min Male Edge Pro penis extender. Meningen är att om man har tålamod och uthållighet så ska det funka att få längre och grövre kuk. Man ska hålla på i minst 6 månader. Mitt mål är att stretcha min kuk i minst ett år. Ni som går i samma tankar får gärna följa mig då jag med jämna mellanrum kommer att rapportera om mina framsteg eller om anti-klimax. Jag är verkligen inte övertygad om att det funkar. Vi får se! Mina första mått: Slak-11 x 10cm och stånd 15,5 x 11cm. Uppdateringar följer

• Svar på tråden Penisförlängare
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Cuck) skrev 2021-11-08 18:38:57 följande:

Detta funkar. Har på mig kukförlängaren just nu. Sitter i soffan med min fru. Hon har ingen aning. Jag kan dock säga att det funkar. Längden som jag har inställd just nu gjorde ollonet blått innan då den sträckte våldsamt, men nu känns det inte lika spänt. Måste bero på att kuken blivit längre, om än kanske millimetrar, men jag känner det!

Du kommer ju bara göra kuken längre och smalare. Tror inte de är så nice. Hitta en metod som gör den både längre och tjockare så kommer du tjäna mer än Bill fucking Gates. Alla krig skulle upphöra också för den delen.
  • Anonym (Cuck)
    Anonym (Hmm) skrev 2021-11-08 20:47:34 följande:

Du kommer ju bara göra kuken längre och smalare. Tror inte de är så nice. Hitta en metod som gör den både längre och tjockare så kommer du tjäna mer än Bill fucking Gates. Alla krig skulle upphöra också för den delen.

Tror stenhårt på att den blir längre utan att bli smalare..
  • Anonym (Bill)

Kan bekräfta att det fungerar. Har använt min sträckare nu i ca en månad, och kuken har växt från 20 till 21cm. Testar mest som en kul grej och tänkte köra på ett par månader nu och se vad som händer. Angående att kuken skulle bli smalare har jag inte märkt av tvärtom ser den bredare ut. Men har inte orkat mäta.

• En manlig man

Det är inte ovanligt att du får lite grövre kuk när den blir längre.

Den blir garanterat inte smalare.

• Anonym (Cuck)

Nu vill jag bara tala om att jag är gräsänkling, har ställt mig i köket och lagar middag och har min kuksträckare på mig. Jag bara fullständigt älskar den. Jag har inte velat mäta eftersom man måste bär den länge. Dock är den något längre slak numera. Satan, vad det ska sträckas kuk nu

• Anonym (Ronny Ronnysson)
    Anonym (Cuck) skrev 2021-11-18 15:27:25 följande:

Nu vill jag bara tala om att jag är gräsänkling, har ställt mig i köket och lagar middag och har min kuksträckare på mig. Jag bara fullständigt älskar den. Jag har inte velat mäta eftersom man måste bär den länge. Dock är den något längre slak numera. Satan, vad det ska sträckas kuk nu

Uppdatera med mått regelbundet här!
  • Lenin1958

Bortkastade pengar. Om ett år märker du det

• En manlig man
    Lenin1958 skrev 2021-11-18 20:06:50 följande:

Bortkastade pengar. Om ett år märker du det

Har du testat själv?
  • Lenin1958
    En manlig man skrev 2021-11-18 20:15:38 följande:

Har du testat själv?

Nej. Varför skulle jag det
  • Anonym (BMW)

BMW:s 7-serie är en riktig penisförlängare.

Svar på tråden Penisförlängare