• Anonym (Cuck)

Penisförlängare

Jag ville bara berätta att jag idag fick hem min Male Edge Pro penis extender. Meningen är att om man har tålamod och uthållighet så ska det funka att få längre och grövre kuk. Man ska hålla på i minst 6 månader. Mitt mål är att stretcha min kuk i minst ett år. Ni som går i samma tankar får gärna följa mig då jag med jämna mellanrum kommer att rapportera om mina framsteg eller om anti-klimax. Jag är verkligen inte övertygad om att det funkar. Vi får se! Mina första mått: Slak-11 x 10cm och stånd 15,5 x 11cm. Uppdateringar följer

• Svar på tråden Penisförlängare
  • Anonym (Cuck)

Jag kan förstå att ingen är intresserad. Nån snubbe vill ha större kuk liksom. Dock kan jag berätta att jag använder min kukförlängare varje dag. Följ mig! Det slutar med större kuk!! Den växer!!

• Anonym (Cuck)

Jag kan förstå att ingen är intresserad. Nån snubbe vill ha större kuk liksom. Dock kan jag berätta att jag använder min kukförlängare varje dag. Följ mig! Det slutar med större kuk!! Den växer!!

• En manlig man
    Anonym (Cuck) skrev 2021-11-21 21:01:53 följande:

Kul att höra om dina resultat när det gått några månader. Det tar tid men är värt det. De flesta tror inte att det fungerar då de hört det någon gång av någon. Men om man orkar sätta sig in i metoderna och lägga ner lite engagemang så får de flesta resultat.
  • Perjonsson

Är.nyfiken på fortsättningen.

Går det hitta billigare bra kukförlängare tex kina.ebay....

• Anonym (Cuck)
    Perjonsson skrev 2021-11-24 02:18:27 följande:

Är.nyfiken på fortsättningen.

Går det hitta billigare bra kukförlängare tex kina.ebay....

Tror nog att du ska satsa på kvalitet. Male edge sträcker bra, men det finns ju andra
  • Anonym (Cuck)

Kuken min har blivit längre. Jag märker det eftersom ursprungsläget på sträckningen inte sträcker alls längre. Känns inte som att kuken blivit smalare heller, ej heller grövre!

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Cuck) skrev 2021-11-24 20:29:42 följande:

Kuken min har blivit längre. Jag märker det eftersom ursprungsläget på sträckningen inte sträcker alls längre. Känns inte som att kuken blivit smalare heller, ej heller grövre!

Men upplevs den då inte smalare eftersom den blivit längre?
  • Anonym (Cuck)
    Anonym (Hmm) skrev 2021-11-24 20:33:44 följande:

Men upplevs den då inte smalare eftersom den blivit längre?

Mäh!! Så mycket längre har den inte blivit. Kanske 0,5cm- 1cm Max. Det märks mest eftersom jag kan spänna ut kuksträckaren, vilket inte gick när jag började. Dessutom sträcks den inte så hårt på första läget som när jag började
  • Anonym (Cuck)
    Real Time skrev 2021-11-24 22:01:10 följande:

Vad är önskade mått ts? När skulle du bli nöjd?

Jag är nöjd om det, i stånd, blir ens en centimeter. Drömmen vore ju +20 cm, men det inser jag ju att det förblir en dröm
  • Anonym (Cuck)

Uppdatering!! Nu har det gått en månad. Jag har inte sträckt varje dag, men nästan och när jag har sträckt så har jag gjort det länge, flera timmar. Slak 13 x 10cm, stånd 16, 5 x 12 cm. Det funkar alltså! Härligt att det bekräftas!

• En manlig man

1 cm ökning på längden är inte ovanligt första månaden. Men att öka 1 cm i omkrets är enormt. Jag har bara fått några mm, möjligen 0,5 cm på omkretsen på två över två år men 2,5 cm på längden.

• 8airam8

Tycker att det låter som att din snopp är alldeles perfekt utan förlängning. Om du känner dig osäker på din prestation, ska du inte satsa på att bli riktigt skilled oralt eller för den delen mentalt (hjärnan är vår största erogena zon) istället för att tajsa med pillen?

The first glass of wine is all about the food, the second glass is about love and the third glass is about mayhem.
  • En manlig man
    8airam8 skrev 2021-12-03 00:16:58 följande:

Tycker att det låter som att din snopp är alldeles perfekt utan förlängning. Om du känner dig osäker på din prestation, ska du inte satsa på att bli riktigt skilled oralt eller för den delen mentalt (hjärnan är vår största erogena zon) istället för att tajsa med pillen?

Du har missat poängen, man gör det för sin egen skull, inte kvinnans. Det är skönare att knulla med stor kuk och om det blir bättre för kvinnan så är det en bonus.
  • Anonym (Cuck)
    En manlig man skrev 2021-12-03 00:23:05 följande:

Du har missat poängen, man gör det för sin egen skull, inte kvinnans. Det är skönare att knulla med stor kuk och om det blir bättre för kvinnan så är det en bonus.

Rätt och riktigt!
  • 8airam8
    En manlig man skrev 2021-12-03 00:23:05 följande:

Hur vet man det innan kuken är större? Din snopp är din snopp. Den kan aldrig bli skönare än vad den är för dig, det är fysiskt omöjligt. Däremot kan man ha mentala spärrar, förväntningar och idéer om att det är bättre, skönare och häftigare med ett par centimeter till. Jag tror att jag talar för din penis när jag säger att du är åtråvärd precis som du är. Din orgasm är likadan nu som sedan. Njut så länge du lever, och lita på att din sexpartner också gör det.
    The first glass of wine is all about the food, the second glass is about love and the third glass is about mayhem.
  • Anonym (Cuck)
    8airam8 skrev 2021-12-03 01:13:55 följande:

Hur vet man det innan kuken är större? Din snopp är din snopp. Den kan aldrig bli skönare än vad den är för dig, det är fysiskt omöjligt. Däremot kan man ha mentala spärrar, förväntningar och idéer om att det är bättre, skönare och häftigare med ett par centimeter till. Jag tror att jag talar för din penis när jag säger att du är åtråvärd precis som du är. Din orgasm är likadan nu som sedan. Njut så länge du lever, och lita på att din sexpartner också gör det.

Att ha en större kuk, om man nu inte har det från födsel, är varje mans dröm. Det är så vi mäts av våra egna förväntningar och de underbyggs av sexuellt kontaktannonser där kvinnor endast svarar på ?välhängd?, ?stor kuk?, grov kuk? etc. Om man nu som småkukad vill ha en större kuk och det är möjligt utan att det kostar samhället något, vad är ditt problem? Jag kan knulla och tillfredsställa men jag vill ha större kuk!! Kvinnor har pattar och läppar som är helt okej. Varför vill man ha större då?
  • 8airam8
    Anonym (Cuck) skrev 2021-12-03 01:47:27 följande:

Att ha en större kuk, om man nu inte har det från födsel, är varje mans dröm. Det är så vi mäts av våra egna förväntningar och de underbyggs av sexuellt kontaktannonser där kvinnor endast svarar på ?välhängd?, ?stor kuk?, grov kuk? etc. Om man nu som småkukad vill ha en större kuk och det är möjligt utan att det kostar samhället något, vad är ditt problem? Jag kan knulla och tillfredsställa men jag vill ha större kuk!! Kvinnor har pattar och läppar som är helt okej. Varför vill man ha större då?

Klart att man kan vilja ha större, det är inte det jag pratar om. Jag försöker bara framhålla att snopen har mått som framstått som normala eller större än normala och att tänja den kanske kan vara onödigt om det ses som ett sätt att få bättre och skönare sex.
  • Anonym (Dona)

Hej, nu så där ett par år senare, hur gick det?

Svar på tråden Penisförlängare