Skulle ni kunna vara i ett förhållande utan oralsex?
Rösta och kommentera gärna
Rösta och kommentera gärna
Nu gillar jag oralsex men jag skulle kunna leva utan det men absolut inte leva utan sex. Jag måste minst ha sex 1gång i veckan, min sambo avstår dock sex när jag har mens men då blir det kompensation veckan därefter.
du är välkommen till mej när du har lingonvecka =)
Vill du bli oralsexad då så kan det ske med tampong i, eller i duschen. What´s the problem liksom..
Din partner verkar lite hämmad. Får väl hoppas för din skull att hen är bra resten av månaden.
Jag skulle nog klara mig utan avsugningar även om det kan vara skönt ibland.
Gillar dock att slicka så det skulle jag inte klara av att vara utan.
Hade lätt klarat mig utan att få oralsex, slipper det helst. Men jag klarar mig inte utan att suga kuk, så jag röstade nej.
Hur drog du den slutsatsen? För att kvinnor röstat att de kan leva utan oralsex, så innebär det inte att de "helst inte suger av sina män". De kan lika gärna mena att det inte behöver bli slickade. Eller menar du att frågan är Kan du leva i ett förhållande utan att bli avsugen av din partner/suga av din partner? Frågan är dumt ställd.
Jag kan absolut tänka mig att var med en kvinna som inte vill suga, men jag vill gärna ge henne oralsex. Så det vill helst inte vara utan.
Jag kanske är trångsynt, men jag har verkligen svårt att förstå alla dessa kvinnor som inte gillar att bli slickade? Hur kan man inte gilla en tunga mot sin fitta? Det är skönt, det är hett, det är sexigt, det leder till orgasm (om mannen vet vad han gör).
Jag kanske är trångsynt, men jag har verkligen svårt att förstå alla dessa kvinnor som inte gillar att bli slickade? Hur kan man inte gilla en tunga mot sin fitta? Det är skönt, det är hett, det är sexigt, det leder till orgasm (om mannen vet vad han gör).