Skulle ni kunna vara i ett förhållande utan oralsex?
Rösta och kommentera gärna
Rösta och kommentera gärna
Oh ja.
Däremot skulle jag inte kunna vara i en relation utan penetrationssex.
Men oralsex... kittlas, kladdigt, för intensivt och inte lika skönt som vanligt sex. Kan absolut ge, men, tycker oralsex är rätt blasé
Klart jag hade klarat mig utan!
Men visst är det härligt :)
Jag upplever det som den mest intima delen och jar tror inte jag skulle kunna bli ritigt kär utan det. Det skulle kännas halvdant.
Jag har aldrig pratat om vad som är rätt eller fel. Det handlar bara om att jag har svårt att förstå. Du kanske t.ex. har svårt att förstå varför vissa gillar bajssex?
Klitoris är den mest erogena delen av en kvinnas kropp. Den har 8000 nervändar. Att stimulera klitoris är oftast det lättaste sättet att ge en kvinna orgasm. Hur kan man inte tycka om att få den stimulerad av en tunga?
Självklart tänder olika individer på olika saker. Men klitoris är skapt på samma sätt hos alla kvinnor.
Hade klarat mig utan.
Jag älskar oralsex, både att ge och att få, men uppenbarligen klarar jag mig utan. Detta eftersom jag levt 20+ år i ett förhållande där oralsex inte förekommer alls för att hon inte vill.
Nu har jag inte läst hela tråden men - jag älskar oralsex både att få men framförallt att ge.
Mitt ex hade inget emot att bli uppslickad i brygga varje gång vi hade sex men hon hade min kuk i munnen en gång på 14 år.
Känns lite som snedbelastning.
Jag verkligen älskar att ge det men kräver inte att få men man kan ju tycka att det borde funka lite åt båda hållen liksom.
Faktiskt var det en av anledningarna att jag dumpade. Varför ska bara jag ge?
Hon var rätt trist i övrigt också.... lampan släckt och täcket på typ.....