• Anonym (...)

Varför gillar ni att visa brösten!

Ni som tjatar om att ni måste visa brösten för att bebisen är ju hungrig! Sluta att skylla på bebisen! 

Enda anledningen till att ni visar brösten är för att ni VILL det. Man kan amma och skyla sig samtidigt. Det är inte ett dugg svårt eller krångligt.

Kul att provocera? Ger en kick att blotta sig när de är stora för en gång skull? Varför gillar du att blotta dig?

• Svar på tråden Varför gillar ni att visa brösten!
  • Anonym (...)
    klyban skrev 2021-12-10 10:37:02 följande:

Den mer intressant frågan är varför spelar du?

Och en otroligt svag trådstart.

Så du visste inte heller att folk reagerar på bröst.
  • Anonym (Touch Me)

Tjejer/kvinnor gillar att visa upp sig

• Anonym (Sjk)

Man skyler sig med en filt eller liknade om man inte vill visa brösten.

Själv gick jag oftast iväg när jag ammade mina barn om jag kunde eller så hade jag en liten filt om man av någon anledning inte kunde gå iväg någon annanstans.

Jag visar inte mina bröst ute offentligt för främmande personer normalt sett och skulle heller inte göra det som ammande heller..

Med andra ord visar man inte upp sina bröst offentligt vanligtvis tex på stranden, så gör man inte det när man ammar dina barn heller..

• Anonym (Inte OK)

Precis som det är olagligt för män att blotta sig ska detsamma gälla för kvinnor. Men det ses mellan fingrarna när kvinnor blottar sig eftersom män gillar att se nakna kvinnor och feminister tycker att det är en struntsak. Däremot om en man hade blottat sig, jösses.

• Ocdmänniska
    Anonym (Inte OK) skrev 2021-12-11 13:07:16 följande:

Precis som det är olagligt för män att blotta sig ska detsamma gälla för kvinnor. Men det ses mellan fingrarna när kvinnor blottar sig eftersom män gillar att se nakna kvinnor och feminister tycker att det är en struntsak. Däremot om en man hade blottat sig, jösses.

Men det är ju en natt och dag skillnad, män får ju vissa sig i utan tröja tex, bröst är ingen sexuell organ, varse du tycker dom är sexiga eller inte. Dom finns enbart för att ge barnen mjölk.
  • Anonym (Xxxx)

Kvinnor blir kåta vid amning och vill ha en publik!

• Anonym (Inte OK)
    Ocdmänniska skrev 2021-12-11 14:23:26 följande:

Men det är ju en natt och dag skillnad, män får ju vissa sig i utan tröja tex, bröst är ingen sexuell organ, varse du tycker dom är sexiga eller inte. Dom finns enbart för att ge barnen mjölk.

Fel! Kvinnobröst är ett sexuellt organ, mansbröst är det inte.

Det där som du skriver har man ju hört förr från feminister, och det är en dålig ursäkt de använder för att det ska vara OK för kvinnor att blotta sig. Inte konstigt att normen är att kvinnor får blotta sig men inte män.
  • Anonym (Öh)

Men folk.

Sluta svara TS. Bara ute efter att provocera.

• Anonym (...)
    Anonym (Öh) skrev 2021-12-11 16:14:34 följande:

Men folk.

Sluta svara TS. Bara ute efter att provocera.

Snarare ni blottare som gillar att provocera. Vem är du att bestämma vad man får debattera om i ett diskussionsforum?
  • klyban
    Anonym (...) skrev 2021-12-12 09:40:16 följande:
    Snarare ni blottare som gillar att provocera. Vem är du att bestämma vad man får debattera om i ett diskussionsforum?

Det finns inget att diskutera mer än det som sker i knoppen på dig.
    En sak vi tar med oss dock, det är din rädsla för bröst och ingen förstår varför.
    Kanske du tittat för mycket amerikanska Tv-serier och film.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
Svar på tråden Varför gillar ni att visa brösten!