Vart kommer likmaskarna ifrån?
Ja, det tror jag också. Men det benet måste ju ha tillhört en djur? Människor grävs ju ner djupt i marken, "Six feet under".
Ja, det tror jag också. Men det benet måste ju ha tillhört en djur? Människor grävs ju ner djupt i marken, "Six feet under".
Fast nu kommer jag att tänka på likmaskar så fort jag ser anka på menyn. Du har förstört det för mig
Fragglan! Ja, det är rätt äckligt. Men är inte mögelost och rutten fisk lika äckligt? Jag äter i och för sig endast mögelost, så jag är bara lite halväcklig
Pungkulor och magsäck kan man ju också äta. Inte speciellt ovanligt i Italien och andra sydeuropeiska länder faktiskt.
Min granne var ute och gick med sin hund i skogen och hittade en död man som hade varit försvunnen ett tag.
Och en annan granne hittade en hand när han fiskade i vår sjö (samma sjö som Sannispannisen är uppväxt vid). När polisen kom dit så hittade de resten av gubben en bit bort. Handen hade ruttnat och ramlat bort på nått sätt.
Hahahaha! Konichiwa girl. Stackars vän och bli misstänkt
Sannispannisen! Du kanske har hört historian förut. Det är en granne som bor uppe vid Ekudden och som är uppväxt i området. Han berättade en massa historier om lik funna i området, och jag kommer inte att våga bada i sommar...
Björkeli! Jag tror också alltid att de är lik om jag hittar stora svarta sopsäckar i naturen. Och jag måste dessutom kolla. Hittills har det bara varit skrot och framförallt avklippta grenar från folks trädgårdar som de har kört ut.
Jag är inte så rädd för mask och insekter. Men råttor!!! Jag får total panik och blir helt handlingsförlamad och fryser till, trots att jag egentligen vill springa.
Det kanske är så vi ska bli av med den hatade mördarsnigeln Vi glufsar i oss dem.
Ughhhh! Vilken vidrig tanke.
Björkeli! Jag måste alltid kolla, fast jag inte vill. Känner nått slags tvång för att det kan vara nån anhörig som saknar liket.