Cuckolding
Skulle ni kunna tänka er att leva i en cuckold relation? Alltså där kvinnan får ha hur mycket sex som hon vill medans mannen inte får ha något sex alls
Skulle ni kunna tänka er att leva i en cuckold relation? Alltså där kvinnan får ha hur mycket sex som hon vill medans mannen inte får ha något sex alls
Min fd var nån slags cuck och dessutom bisexuell. Jag menar inte att klanka ner på bisexuella alls, bara på honom.
Första kanske 3 månaderna var han väldigt snäll och betedde sig normalt, sedan var det fantasier om att se mig med andra män han vill berätta om...alldeles för tolerant som jag tyvärr är så ok det är bara hans fantasier. Det var mycket tjat om att bjuda in andra män som jag sa nej till, jag vill inte göra det. En gång skulle han ge mig en överraskning och tog på mig en ögonbindel och hörselkåpor och när han tog av mig dem var det fyra nakna män där, fem med honom. Då gick jag därifrån.
Jag.tycker
Att vad man än experimentera med så måste det vara i något samförstånd
Nej, för mig personligen känns det som ett beta-beteende. Jag vill att min man ska vilja ha MIG och mig för sig själv.
Men är glad för er som njuter av det, go 4 it :)
Kanske inte ett ren cuckoldförhållande som innefattar förnedring men absolut ett hotwife-förhållande där hon tillåts att ha sex med andra men inte jag. Kanske att hon ringer mig och säger att hon ska träffa Micke senare då han vill ses och att det också innebär att de ska ligga och att jag inte behöver vänta på henne.
Den överenskommelse jag vill se är dock att hon berättar när hon ska träffa någon och även att hon delger vissa saker efteråt så jag också så hon inte går bakom ryggen på mig, det skulle jag inte gilla.
Kanske om jag tappade all självrespekt och sedan även all respekt för min fru; då skulle jag möjligtvis välja ett sånt skitliv.
Okej, nu är visserligen detta en gammal tråd men jag tror att vi dels får ta och bumpa det här ämnet, men även reda ut ett och annat.
Först och främst så historiskt sett är en cuckold en man som ovetandes blir bedragen av sin fru. Detta är som sagt den historiska benämningen och inte innebörden av ordet idag. Cuckolding idag är en fetish som vissa polygama par sysslar med.
Cuckolding är i sig en ganska bred fetish och fram tills för ungefär 5-10 år sen så var i princip Cuckolding och Hotwifing samma sak. Men man har sen separerat på dessa fetisher eftersom vissa identifierar sig mer med det som är (lite mer) specifikt med cuckolding och vissa med det som är (lite mer) specifikt med Hotwifing.
För att hålla terminologin rätt utan att sätta oönskade etiketter på folk hej vilt, så kan man beskriva personerna inom fetisherna så här:
En Cuckold/Cuck är en man som njuter av att se sin partner ha sex med andra eller njuter av vetskapen att hen har det.
En Cuckquean är en kvinnlig cuckold.
En Cuckoldress är en kvinna som har sex med andra personer än sin partner.
En Hotwife är en kvinna som har sex med andra personer än sin partner.
En Stag är mannen till en Hotwife.
En Bull/Tjur är mannen/männen som en Cuckoldress/Hotwife har sex med.
Som ni ser så är beskrivningen av personerna väldigt snarlika varandra och det är för att i princip är orden bara olika benämningar på varianter av samma sak och det kan dessutom förekomma i både hetero-, bi- och homosexuella förhållanden. Men även om fetisherna kan se olika ut med kvinnor och män i olika roller så är det vanligaste att det är en man som är Cuckold/Stag och en kvinna som är Cuckoldress/Hotwife. Jag utgår därmed från det synsättet hädanefter.
Cuckolding kan se ut på väldigt många sätt och man kan inte riktigt säga att det ser ut si eller så. Men för att generalisera så kan man säga är att det ofta finns en viss mån av förnedring för Cucken. Detta kan vara allt från att han blir lite retad av sin cuckoldress för att han kanske har mindre snopp än hennes tjur, att han inte har samma stamina etc. Till att han blir ?tvingad? att städa efter tjuren. Dvs att han går ner på sin cuckoldress efter att hennes älskare har kommit i henne. Ordet tvingad är inom citationstecken för i grunden är han fullt och fast med på det och vill själv utföra det. Annars hade hans cuckoldress inte ?tvingat? honom till det. Som sagt så finns det alltså ett väldigt brett spann på vad som inkluderas i fetishen och det som inkluderas är alltså sånt som paret har bestämt på förväg. Det är alltså 100% samförstånd mellan mannen och kvinnan och båda njuter på sitt sätt av deras gemensamma fetish.
Hotwifing i sin tur är typ som cuckolding men utan förnedring. Det är mer inriktat på att paret bjuder in extra personer i sängen men det är ?endast? för kvinnans njutning. Ett ord som ofta nämns tillsammans med Hotwifing är Wifesharing. Alltså att mannen delar med sig av sin fru till andra män. Personligen gillar jag inte det uttrycket för jag tycker att det låter som att han äger henne, men vissa par väljer att se det så och då njuter både mannen och kvinnan fullt ut av sin fetish och sina benämningar.
Oavsett om man pratar om Cuckolding eller Hotwifing så är det som sagt 100% samförstånd mellan parterna. Det är med andra ord ingen som blir bedragen utan både Cuckold/Stag, Cuckoldress/Hotwife och Bull är med på vad som gäller.
Dessutom så får ofta porr detta att verka mer som en livsstil, speciellt när det kommer till Cuckolding. Men för de flesta är det inte det. Visst finns det par som faktiskt lever ett cuckoldförhållande fullt ut där cucken så gott som aldrig har sex med sin fru, men det är långt, långt, LÅNGT ifrån normen. De flesta par, vare sig det handlar om Cuckolding eller Hotwifing har detta som en krydda i sexlivet och hur ofta det sker, på vilka förutsättningar och hur det struktureras är inte bara olika från par till par utan kan även skifta mellan olika stadier i livet. Det är alltså lite som chili. Gott ibland men inte på allt.
Personligen så klassar jag mig själv som en ?Klassisk Cuckold? vilket är ett mig veterligen helt egenmyntat uttryck. Med andra ord så drar jag själv inga gränser mellan Cuckolding och Hotwifing utan jag uppskattar aspekter från båda fetisherna, även om jag kanske faller lite mer i Cuckoldinglägret.
Nej aldrig i h..vete att jag skulle gå med på att vara en cuck. Nån självrespekt har jag. Men öppet förhållande och swingers, som vi båda har redan är bra. Men förstått att vissa gillar det. Jag tänder på att hon har sex med andra men det leder till motsatsen här och det är att vi har mer sex hemma också. Samma efter att vi haft nån extra man för trekant så blir vi mycket mer sexuellt aktiva vi två en lång tid efteråt.
Det har väl alltid varit så i alla tider