Cuckolding
Skulle ni kunna tänka er att leva i en cuckold relation? Alltså där kvinnan får ha hur mycket sex som hon vill medans mannen inte får ha något sex alls
Skulle ni kunna tänka er att leva i en cuckold relation? Alltså där kvinnan får ha hur mycket sex som hon vill medans mannen inte får ha något sex alls
Jag har inget emot att min fru har sex med andra om hon vill. Om det är något som berikar hennes liv så skulle jag tycka att det är bra. Men jag vill inte att hon lämnar mig. Samtidig är det heller inget som jag driver eller pushar på (att hon skall ha sex med andra). Jag får ingen kick av det i sig. Har ingen lockning av att vara med och titta på eller få det beskrivet efteråt. Har ingen som helst lust att bli förnedrad eller så. Men jag äger inte hennes sexualitet lika lite som jag äger hennes intressen, hobbys och fantasier. Så om hon skulle vilja ha sex med någon annan (ungefär som hon ibland vill gå på teater med en vänninna och inte mig) så skulle jag inte ha några problem med det.
Men det jag beskriver är väl inte cuckolding? Vad är det iså fall?
Jag hade skrivit med en tjej på tinder och bytt uppgifter till en annan datingsajt.
Hon är 4 år äldre och vill verkligen ses. Vi skickar väldigt intima bilder till varann och säger att vi ska höras.
helr från ingenstans skriver hon att hon har kille och har haft det ett tag.
Jag backat och håller mig borta, några dagar senare får jag en meddelandenförfrågan igen.
hänvisa t mig
Jag har etr par riktigt välutrustade älskare som jag ibland har sex men var och en för sig eller ibland tillsammans om vi får till tiden. Min man älskar att se på när jag har sex med dem. Det är en förutsättning för att jag ska få ha sex med dem. Vi trivs alla med detta upplägg. De kommer hit i eftermiddag och stannar till söndag kväll. Vi ska ha så mycket sex det bara är möjligt!
Jag har etr par riktigt välutrustade älskare som jag ibland har sex men var och en för sig eller ibland tillsammans om vi får till tiden. Min man älskar att se på när jag har sex med dem. Det är en förutsättning för att jag ska få ha sex med dem. Vi trivs alla med detta upplägg. De kommer hit i eftermiddag och stannar till söndag kväll. Vi ska ha så mycket sex det bara är möjligt!
Det va ju en snäll man du har!
Men blir det inte då en mer kompisrelation som ni har?
Ser du din man som manlig?
kvinnor verkar ju att tillskriva mannen/männnen sina orgasmer
Så kan du fortfarande tända på din man sexuellt ?
Det va ju en snäll man du har!
Men blir det inte då en mer kompisrelation som ni har?
Ser du din man som manlig?
kvinnor verkar ju att tillskriva mannen/männnen sina orgasmer
Så kan du fortfarande tända på din man sexuellt ?
Tack, va lite nyfiken på hur ni la upp det, vissa verkar ju vara undergivna i vardagen med.
Är det ok att han ligger med andra, tänker mig att gränserna för ?otrohet? suddas ut lite
Tack, va lite nyfiken på hur ni la upp det, vissa verkar ju vara undergivna i vardagen med.
Är det ok att han ligger med andra, tänker mig att gränserna för ?otrohet? suddas ut lite