• Cuckboi

Cuckolding

Skulle ni kunna tänka er att leva i en cuckold relation? Alltså där kvinnan får ha hur mycket sex som hon vill medans mannen inte får ha något sex alls

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Cuckolding
  • MammAmma

Det är inte specificerat vem tråden vänder sig till, så då svarar jag utifrån mitt perspektiv som kvinna:

Njae. Jag är helst monogam och förnedring är verkligen inte my cup of tea, åt endera håll. Men vore det verkligen viktigt för min partner att leva ut detta vore jag öppen för att prata och diskutera - frågan är alltid fri och ska kunna diskuteras - och eventuellt ge det en chans, beroende på vart vi gemensamt landar i frågan. 

• Anonym (Kvinna)

Nej, det är inte min grej. Möjligtvis som en tillfällig lek om mannen gillade det men inte ha så jämt.

• Leostar
    Anonym (tellmewhy) skrev 2021-12-27 21:42:26 följande:
    Låter väl som en fair deal som du för fram här i forumet. Som det sen gäller att hålla sig till i handling/praktik och inte endast i teorin.

En mer "rättvis ök" jämförelsevis med om ni börjar vänstra bakom ryggen på varandra.. I nätromanser lokalt och internationellt, i internetdejting och i privata sexträffar i det fördolda på internet och IRL..

Delad glädje är dubbel glädje vilket stämmer bra på ditt verbala resonemang.
    Lite som vi har det fast vi båda är fria att ligga med vilka vi vill?. Samt att vi träffar andra par? och vi har ett grymt bra sexliv ihop.
    Dock aldrig någon förnedring inblandad, bara ren o skär njutning. :)
  • Anonym (HF-diggare)
    Anonym (BL) skrev 2022-02-10 16:54:17 följande:
    Vi är några stycken....
    Fler än man kan tro
  • Anonym (Man)
    Anonym (HF-diggare) skrev 2022-02-10 23:38:14 följande:
    Fler än man kan tro
    Så är det, nu kanske TS frågeställning inte var som mycket cuckold inspirerst utan kanske mer mot hotwlfe eller stag/vixen.

Jag är väl inte någon gon fan av cuckold faktiskt där kvinnan ska förmera sim man fysiskt eller psykiskt utan min igångsättning är nog mera kopplat till att hon får och att hon har sex med andra men att inte jag har det. Jag uppmuntrar henne till det och hon berättar ingående när hon haft det. 
  • Anonym (Fel)

Det är inte vad cuckold handlar om. Old står för äldre och det innebär att mannen tänder på att kvinnan blir tagen av en äldre man framför maken som tittar på. Ofta ingår det att mannen ska slicka upp sperman efter att den äldre mannen knullat frun. Mannen ska sedan ta frun. 

• Anonym (Man)
    Anonym (Fel) skrev 2022-02-11 07:49:20 följande:

Det är inte vad cuckold handlar om. Old står för äldre och det innebär att mannen tänder på att kvinnan blir tagen av en äldre man framför maken som tittar på. Ofta ingår det att mannen ska slicka upp sperman efter att den äldre mannen knullat frun. Mannen ska sedan ta frun. 

Jag håller inte med om benämningen att det ska vara en äldre man utan snarare någon mera potent, maskulinare, bättre än hennes man och att den mannen kan ge henne något inte hennes man kan få. Förnedringen i detta är också att kvinnan visar detta på något sätt, kanske verbalt eller att mannen inte får ha penetrerande sex med henne eftersom det inte ger henne något. Han kanske inte är så välutrustad som hennes älskare eller liknande. Så, nej jag håller inte med om att det enbart ska vara en äldre man som knullar ens fru. 
  • Anonym (Fel)
    Anonym (Man) skrev 2022-02-11 12:37:54 följande:
    Jag håller inte med om benämningen att det ska vara en äldre man utan snarare någon mera potent, maskulinare, bättre än hennes man och att den mannen kan ge henne något inte hennes man kan få. Förnedringen i detta är också att kvinnan visar detta på något sätt, kanske verbalt eller att mannen inte får ha penetrerande sex med henne eftersom det inte ger henne något. Han kanske inte är så välutrustad som hennes älskare eller liknande. Så, nej jag håller inte med om att det enbart ska vara en äldre man som knullar ens fru. 

Då är det bara ett cuck förhållande och inte cuckold. 

• Anonym (Man)
    Anonym (Fel) skrev 2022-02-12 11:10:09 följande:

Då är det bara ett cuck förhållande och inte cuckold. 

Vill egentligen inte ha någon diskussion kring detta men enligt min mening är en cuck mannen i ett cuckold-förhållande. 
  • Anonym (BL)
    Anonym (Fel) skrev 2022-02-11 07:49:20 följande:

Har aldrig vågat slicka henne efter att hon blivit knullad. Kysser henne däremot gärna efter att hon sugit kuk, hon tar inte sperman i munnen men det känns ändå härligt porrigt. Favoriten är att knulla henne när hon har hans sats i fittan.
Svar på tråden Cuckolding