Cuckolding
Skulle ni kunna tänka er att leva i en cuckold relation? Alltså där kvinnan får ha hur mycket sex som hon vill medans mannen inte får ha något sex alls
Skulle ni kunna tänka er att leva i en cuckold relation? Alltså där kvinnan får ha hur mycket sex som hon vill medans mannen inte får ha något sex alls
Det är inte specificerat vem tråden vänder sig till, så då svarar jag utifrån mitt perspektiv som kvinna:
Njae. Jag är helst monogam och förnedring är verkligen inte my cup of tea, åt endera håll. Men vore det verkligen viktigt för min partner att leva ut detta vore jag öppen för att prata och diskutera - frågan är alltid fri och ska kunna diskuteras - och eventuellt ge det en chans, beroende på vart vi gemensamt landar i frågan.
Nej, det är inte min grej. Möjligtvis som en tillfällig lek om mannen gillade det men inte ha så jämt.
Det är inte vad cuckold handlar om. Old står för äldre och det innebär att mannen tänder på att kvinnan blir tagen av en äldre man framför maken som tittar på. Ofta ingår det att mannen ska slicka upp sperman efter att den äldre mannen knullat frun. Mannen ska sedan ta frun.
Det är inte vad cuckold handlar om. Old står för äldre och det innebär att mannen tänder på att kvinnan blir tagen av en äldre man framför maken som tittar på. Ofta ingår det att mannen ska slicka upp sperman efter att den äldre mannen knullat frun. Mannen ska sedan ta frun.
Då är det bara ett cuck förhållande och inte cuckold.
Då är det bara ett cuck förhållande och inte cuckold.