• Cuckboi

Cuckolding

Skulle ni kunna tänka er att leva i en cuckold relation? Alltså där kvinnan får ha hur mycket sex som hon vill medans mannen inte får ha något sex alls

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Cuckolding
  • Bgbg

Ja hon får gärna ha en flera ?. men vill veta eller gärna vara med ?. kanske i bakrund ?. skicka hem dem?. sedan ta henne fullt ut och älska med henne och tala om hur kåt jag var av att se henne. underbart ?. men inte att bli lmnad utanför ;)

• Gbgman73a
    Bgbg skrev 2022-02-12 16:35:34 följande:

Ja hon får gärna ha en flera ?. men vill veta eller gärna vara med ?. kanske i bakrund ?. skicka hem dem?. sedan ta henne fullt ut och älska med henne och tala om hur kåt jag var av att se henne. underbart ?. men inte att bli lmnad utanför ;)

Det är ljuvligt att vara killen som kommer och hälsar på och ger frun maximal njutning. Omtumlande på vägen hem. 
  • Bgbg

på något sett så när jag gör avdelning med bindestreck
    blir det frågetecken i tråden.

Så det är inga frågetecken om mina inlägg.
    Ha vidare en härlig dag 

• Anonym (Bekka)

Nej, jag vill bara ha förhållande med en kille som är frisk och normal. Annars är jag hellre singel.

• Anonym (Man)
    Anonym (Bekka) skrev 2022-02-13 11:44:33 följande:

Nej, jag vill bara ha förhållande med en kille som är frisk och normal. Annars är jag hellre singel.

Du menar att man är sjuk om man går igång på att se sin käresta njuta oavsett hur det går till? Och att kvinnor som är med män som kanske inte kan ge dem vad de vill ha i sängen ska vara nöjd med det om det är bra i övrigt i förhållandet istället för att lämna mannen? 
  • Anonym (Bekka)
    Anonym (Man) skrev 2022-02-13 12:06:37 följande:
    Du menar att man är sjuk om man går igång på att se sin käresta njuta oavsett hur det går till? Och att kvinnor som är med män som kanske inte kan ge dem vad de vill ha i sängen ska vara nöjd med det om det är bra i övrigt i förhållandet istället för att lämna mannen? 
    För mig är det sjukt ja. Sen om andra vill leva så kommer jag inte att hindra någon. Men det är inget jag vill ge mig in på.
  • Anonym (&)

OJ! Här räder en stor begreppsförvirring!

Cuckold är Engelskans motsvarighet till det vi i sverige kallar HANREJ!
    Båda dessa är en benämning för en BEDRAGEN GIFT MAN!

Ingenstans i detta anges att hans fru inte har sex med sin man...

Det är uppenbart att trådskaparen endast ser på amerikansk porr och inte ens försöker lära sig var de olika begreppen innebär...

En kvinna som tillåts ha sex med andra är helt enkelt en HotWife,
    Detta vare sig hon har sex med kvinnor eller män.. 

Det finns inget i detta som "tvingar" en hotwife att sluta ha sex med sin man,, snarare tvärtom eftersom han troligtvis blir sexuellt upphetsad av att hon haft sex med en annan person.
    Det finns dessutom ingen skam inblandad i HotWifing..

En man som BER eller tillåter sin fru att ha sex med andra kan inte (utom i amerika) kallad för Cuckold efterom hon, logiskt sett inte KAN BEDRA sin man.

Hon har ju tillstånd och är då en hotwife...

"Cuckolding" där mannen deltar och driver på, och ev. blir utan sex,  är enbart en specifik gengre inom amerikansk porr... 

En kvinna som tillåts ha sex med andra är helt enkelt en HotWife, vissa män tror att de blir "manligare" män om de kallar sig för Stag & vixen, men så länge det endast är kvinnan som får njuta av andra så handlar det ALLTID om HotWifing..

Swinger är par där BÅDA tillåts njuta av andra...

• Anonym (tellmewhy)
    Anonym (Fel) skrev 2022-02-11 07:49:20 följande:

Det är inte vad cuckold handlar om. Old står för äldre och det innebär att mannen tänder på att kvinnan blir tagen av en äldre man framför maken som tittar på. Ofta ingår det att mannen ska slicka upp sperman efter att den äldre mannen knullat frun. Mannen ska sedan ta frun. 

Omvärderar! Cuckold vore utifrån din definition super hett att testa för mig som kvinna men tyvärr tror jag inte maken samtycker...
Svar på tråden Cuckolding