EpicF skrev 2022-01-08 13:32:48 följande:
Nej, det vi vet är att det har blivit inrapporterat till Läkemedelsverket om biverkningar i form av mensrubbningar som kommit EFTER covid-19 vaccinet. Vad dessa mensrubbingar består av är inte preciserar.
Nej, mensrubbningar/menstruationsrelaterade problem som rapporterats in som biverkningar efter covid-19 vaccinet av Pfizer.
Clearblue är fortfarande inget billigt skitmärke. Så varför skulle jag säga att det inte är säkert? Jag har ju sagt precis motsatsen.
Och jag har aldrig påstått att just clearblue är ett dåligt ägglossningstest. Jag skrev igen att de billiga ägglossningsteserna inte är bra. Clearblue är inte ett billigt test och såldes ett bra test, med 99 % säkerhet enligt dem själv.
Dessutom så är det clearblues graviditetstest som går att testa 6 dagar före utebliven menstruation och med 99% säkerhet enligt dem själva.
Att HPV-vaccin skulle vars not covid-19? Var har du fått det ifrån. Det är du som tagit upp HPV-vaccinet i tråden. Märkligt och udda beteende.
Komiskt och när vi pratar om vad detta innebär för kvinnorna mer än återkommen mens, rikligt och lätt oregelbundet.
Bra, då vet vi att det inte är dyrt att ta massor av ägglossingstester, att det skulle ta så lång tid.
Läs om HPV, för det blev fel för dig där.
EpicF skrev 2022-01-08 13:35:55 följande:
För dig kanske det gjorde det men jag sa det från första början. Något du missade att läsa eller kanske inte förstod.
Då skulle du inte ifrågasatt när jag vi vet inte vad detta innebär och vi får invänta fakta.
Anonym (Idiotförklarar antivaxxrörelsen) skrev 2022-01-08 13:36:47 följande:
Jag vet inte varför, har inte engagerat mig i frågan heller.
Men jag vet iaf att äggen fortsätter att mogna varje månad tills ägganlagen är slut och menopausen inträffar när det inte finns några ägg kvar.
Så några gamla ägg existerar helt enkelt inte.
Tackar gudarna att jag inte fick denna biverkan!
Vi får väl bara vänta och se precis som jag berättat för epicf att vi måste för veta vad detta innebär mer än den rapporterade biverkningen.