• Anonym (Hm)

    Otrohet att lägga sitt huvud på tjejens Axel

    Min kille träffade en tjej som han påstår sig vara vara vän med. Fick höra av henne att min kille tydligen lutat huvudet mot hennes Axel. Hon tyckte de va skumt då hon bara såg han som en vän... tog upp det här med min kille o han sa att han va trött. Va menas med detta?? Är de otrohet?

  • Svar på tråden Otrohet att lägga sitt huvud på tjejens Axel
  • Hotelliggaren

    Inte otrohet, men väldigt suspekt beteende. Han har erkänt att han är attraherad av henne och det kan ju hända den bäste att sån attraktion ofrivilligt uppstår. Tror de flesta varit med om det. Är man i förhållande då, så är det normala att hålla lite avstånd och låta det svalna av sig själv. Han har däremot åkt hem till henne där de bara var de två (kanske utan att nämna för dig?). Suttit i soffan tillräckligt nära för att lägga huvet på hennes axel. Alla vet vad sånt är början på.
    Jag skulle se det som försök till otrohet och omedelbart kräva att han inte träffar henne öht. Och samtidigt ta dig en rejäl funderare på om det är sån han är helt enkelt. Han verkar inte ta det så hårt så troligt är att han kan låta det hända igen. Och var hamnar de då?

  • Anonym (Lollo)

    Vilken karl lutar sig mot en tjejs axel ens? Nått en tjej kan göra ibland när hon känner sig trygg i nåns sällskap.

  • Anonym (Hm)

    Vad tror ni? Ett försök till att vara otrogen? Eller kär i henne kanske?

  • Anonym (korven)
    Hotelliggaren skrev 2022-01-06 21:23:18 följande:

    Inte otrohet, men väldigt suspekt beteende. Han har erkänt att han är attraherad av henne och det kan ju hända den bäste att sån attraktion ofrivilligt uppstår. Tror de flesta varit med om det. Är man i förhållande då, så är det normala att hålla lite avstånd och låta det svalna av sig själv. Han har däremot åkt hem till henne där de bara var de två (kanske utan att nämna för dig?). Suttit i soffan tillräckligt nära för att lägga huvet på hennes axel. Alla vet vad sånt är början på.
    Jag skulle se det som försök till otrohet och omedelbart kräva att han inte träffar henne öht. Och samtidigt ta dig en rejäl funderare på om det är sån han är helt enkelt. Han verkar inte ta det så hårt så troligt är att han kan låta det hända igen. Och var hamnar de då?


    håller med.
  • Anonym (Knullis)

    Gör slut genast!!! Du fattar väl att dom knullat?

  • Anonym (A)
    Anonym (Lollo) skrev 2022-01-06 22:47:21 följande:
    Vilken karl lutar sig mot en tjejs axel ens? Nått en tjej kan göra ibland när hon känner sig trygg i nåns sällskap.
    Undrar jag med
  • Pentra

    Att lägga huvudet mot någons axel är knappast otrohet. ...

    Min sambo hade sex med sitt ex i vår bastu; ett ex som han gjorde slut med för 25 år sedan. Vi har bara haft 1-2 gräl på dessa 25 år. Bör jag göra slut?

  • Anonym (Hm)
    Anonym (Knullis) skrev 2022-01-07 22:20:22 följande:

    Gör slut genast!!! Du fattar väl att dom knullat?


    Behöver väl inte vara så? Om det nu var så, så skulle väl tjejen berättat? Låter skumt om hon bara berättar att han la huvudet på hennes Axel?
  • Anonym (suck)
    Pentra skrev 2022-01-07 22:33:46 följande:

    Att lägga huvudet mot någons axel är knappast otrohet. ...

    Min sambo hade sex med sitt ex i vår bastu; ett ex som han gjorde slut med för 25 år sedan. Vi har bara haft 1-2 gräl på dessa 25 år. Bör jag göra slut?


    Ja. fast sen lever ju du i en ÖPPEN relation vilket TS inte gör.

    Tänk att det kan vara så svårt för dig att skilja på öppna och INTE öppna relationer efter alla dessa år Pentra?
  • Anonym (suck)
    Anonym (Hm) skrev 2022-01-07 23:21:31 följande:
    Behöver väl inte vara så? Om det nu var så, så skulle väl tjejen berättat? Låter skumt om hon bara berättar att han la huvudet på hennes Axel?
    Behöver inte vara så men hans svar "jag var trött" är ju så ofattbart korkat att det tyder på att han har nåt att dölja. Och vad skulle det vara om inte otrohet? Även kompisen verkade ju ha reagerat på hans/deras agerande, eller hur?

    Ibland stirrar sanningen en rakt i nyllet men man ser den inte för man gör allt för att försöka hitta vilken annan förklaring som helst för att man inte vill att det uppenbara ska vara sant.

    Om jag vore du skulle jag ta det som en vääääldigt stor varningsklocka, och ingen lite ringklocka heller, utan mer i stil med en sån som hänger i ett kyrktorn. Men ha is i magen, att konfrontera din kille utan bevis kommer bara misslyckas totalt för han kommer såklart neka och då kommer bara stå där med 100 obesvarade frågor/misstankar. Ha is i magen och samla på dig bevis, SEN konfronterar du.
Svar på tråden Otrohet att lägga sitt huvud på tjejens Axel