IVF 2022
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
@hejanonymhej
jag kan inte citera dig, vet inte varför!
blev det någon återföring idag?
det gick bra för mig! en fick jag tillbaka och två till frysen samt två till som kanske går att odla på och frysas imorgo.
känner mig så sjukt lättad!
detta är vårt andra försök och för er som undrar så fick jag menopur denna gången.
bara att hålla tummarna nu!
hur har det gått för er andra? 
@hejanonymhej
jag kan inte citera dig, vet inte varför!
blev det någon återföring idag?
det gick bra för mig! en fick jag tillbaka och två till frysen samt två till som kanske går att odla på och frysas imorgo.
känner mig så sjukt lättad!
detta är vårt andra försök och för er som undrar så fick jag menopur denna gången.
bara att hålla tummarna nu!
hur har det gått för er andra? 
Lång väntan till test 1/9..
Lång väntan till test 1/9..
så spännande! nej, jag vet det är så nervöst och lobbyist samtidigt som pirrigt 
jag har också en bra känsla den här gången (vår andra)
jag fick en kemisk graviditet sist. det var riktigt jobbigt att känna sig som lurad liksom.
det var er första denna gången?
förresten blev det någon till frysen?
Jobbigt skulle det stå, haha
så spännande! nej, jag vet det är så nervöst och lobbyist samtidigt som pirrigt 
jag har också en bra känsla den här gången (vår andra)
jag fick en kemisk graviditet sist. det var riktigt jobbigt att känna sig som lurad liksom.
det var er första denna gången?
förresten blev det någon till frysen?
håller tummarna för oss båda. Jag går mellan hopp och förtvivlan men försöker verkligen vara positiv. Fick besked igår att ingen till frysen så hoppas jag odlar på vårt guldägg nu 
vi påbörjade en simulering i juni som avbröts då det inte fanns tillräckligt många äggblåsor. Startade då på 112.5 e gonal-f så dosen var för låg och hjälpte inte att höja den. Denna gången körde vi 137.5 e genom hela Vilket va perfekt för att inte bli överstimulerad. så detta va mitt första äggplock!
Idag hade jag mitt första ultraljud, dom var runt 10mm så måste växa till sig mer dock var de många
så nu hoppar jag ifrån 150 menopur till ca273 menopur och ska tillbaka på fredag för ultraljud igen, hoppas det har växt till sig på fredag så jag kan få sluta med dessa sprutor nu, börjar bli så öm på magen
Ruvardag 1!
Återföring med ett 3dagars 8celligt embryo igår ^^
Nu är det den eviga väntan till testdag 4/9 :D
Idag hade jag mitt första ultraljud, dom var runt 10mm så måste växa till sig mer dock var de många
så nu hoppar jag ifrån 150 menopur till ca273 menopur och ska tillbaka på fredag för ultraljud igen, hoppas det har växt till sig på fredag så jag kan få sluta med dessa sprutor nu, börjar bli så öm på magen

Ruvardag 1!
hej!
hoppar in som ny här i gruppen. Fick igår starta igång med första sprutan av Gonal f. Så är helt ny i IVF-bubblan. Först ultraljudet på måndag. Känner mig ändå hoppfull men vill inte ha för höga förväntningar första omgången.

Ruvardag 1!