• Loppan1994

IVF 2022

Hej! 
    Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
    Ul på onsdag och så nervös ????

• Svar på tråden IVF 2022
  • smulis85

Oj vad jag är otålig! går upp och ner med ömmandet i ljumskarna och börjat i magen nu med och den är helt uppblåst. åkte Och köpte test så klart och det blev ett ganska klart PlusFörvånad kan inte tro de men nu börjar ju rädslan för kemisk graviditet eller mf suck. Kan aldrig riktigt vara glad. 

• ttcjuliaa
    smulis85 skrev 2022-06-22 19:19:49 följande:

Oj vad jag är otålig! går upp och ner med ömmandet i ljumskarna och börjat i magen nu med och den är helt uppblåst. åkte Och köpte test så klart och det blev ett ganska klart PlusFörvånad kan inte tro de men nu börjar ju rädslan för kemisk graviditet eller mf suck. Kan aldrig riktigt vara glad. 

Men jaaaaa! Grattis till er!! {#emotions_dlg.flower}

Vet ni, jag testade också idag och det blev ett solklart plus här också! Herregud, har haft så mycket på jobbet idag men har inte kunnat sluta le Solig
  • Carina82
    smulis85 skrev 2022-06-22 19:19:49 följande:

ttcjuliaa skrev 2022-06-22 19:28:17 följande:

Vet ni, jag testade också idag och det blev ett solklart plus här också! Herregud, har haft så mycket på jobbet idag men har inte kunnat sluta le Solig

Iiii två plus på samma dag! Hurra, grattis HjärtaHjärta
  • smulis85
    ttcjuliaa skrev 2022-06-22 19:28:17 följande:

Men ååå grattis till dig med vilken lycka!!! {#emotions_dlg.flower}
  • Villblimamma

Hej allihopa! 

har ni någon erfarenhet av testlagrets kasset tester ? 

jag har använt stickorna för ut och varit nöjd . Nu har jag beställt kassett från de vilken känns som inte är pålitliga ????

• Hopplöstattkommapå

Åh, vad underbart att öppna och läsa om plus! Så glad för er skull Hjärta

Vi var till kliniken igår och gjorde vår FET med en 5-dagars. Den hade kläckts(?) innan och var liksom på väg ur skalet sa läkaren. Hoppas det är ett bra tecken? 

Nu väntar en lång tids ovisshet. Antar att man kommer gå runt och känna efter hela tiden. Det är en så märklig känsla att det finns ett annat liv i mig. Hoppas nu det vill fortsätta leva. 

Glad midsommar på er alla!

• Soldrömmm

Grattis till ni som Plus!Hjärta

Här försvann det, även alla symtom har försvunnit. Har inte fått mensen ännu. Den kommer väl snart....

Carina82 jag vet inte hur jag mår, känns skönt att vi fick ett plus efter två et och två fet. Sen väldigt jobbigt att det nu inte blir något. Han ju bygga hela mitt liv genom det där plusset känns det som. Än om det bara var för någon dag.
    Vi försöker tänka som så att det var bättre såhär, än ett missfall längre fram. Det finns ju en anledning till varför det inte gick nu. Sen vad det var för någon anledning det vet man ju inte. Försöker fokusera på annat och ja bara kommer över den här första jobbiga tiden.

Jag håller tummarna för er alla, lycka till på kommande ul! Jag får se hur ofta jag kommer gå in nu när vi får ledigt från det här under sommaren. Jag hoppas verkligen det är vår tur nu snart.....

Fin sommar till er alla Hjärta

• Carina82
    Soldrömmm skrev 2022-06-23 21:58:51 följande:

Grattis till ni som Plus!Hjärta

Här försvann det, även alla symtom har försvunnit. Har inte fått mensen ännu. Den kommer väl snart....

Carina82 jag vet inte hur jag mår, känns skönt att vi fick ett plus efter två et och två fet. Sen väldigt jobbigt att det nu inte blir något. Han ju bygga hela mitt liv genom det där plusset känns det som. Än om det bara var för någon dag.
    Vi försöker tänka som så att det var bättre såhär, än ett missfall längre fram. Det finns ju en anledning till varför det inte gick nu. Sen vad det var för någon anledning det vet man ju inte. Försöker fokusera på annat och ja bara kommer över den här första jobbiga tiden.

Jag håller tummarna för er alla, lycka till på kommande ul! Jag får se hur ofta jag kommer gå in nu när vi får ledigt från det här under sommaren. Jag hoppas verkligen det är vår tur nu snart.....

Fin sommar till er alla Hjärta

Å vad ledsen jag blir! Förstår verkligen känslan av att man direkt bygger upp ett nytt liv i huvudet, kan inte föreställa mig hur det känns när den tas bort från en Rynkar på näsan
    Ni får ta sommaren till att verkligen ta hand om varandra, sen nya tag - håller alla tummar för att det är er tur snart Hjärta 

Tack för lyckönskningarna Hjärta
  • Hopplöstattkommapå

Soldrömm - jag lider med dig. Usch så trist. 

Här kunde jag inte hålla mig från att tjuvtesta i morse. Har officiell testdag tisdag nästa vecka, men eftersom jag är helt hormonfri så tyckte jag mig må lite udda. Superhungrig direkt när jag vaknar (inte ätit frukost på 25 år), drar lite i magen, drömmer konstiga saker och lätt illamående. Ställde in mig på att det var inbillning men tog ett test som sagt. Jag har aldrig i hela mitt liv fått två streck på testet, men där var det. Rd 7. Obegripligt. 

Jag vet att det mycket väl kan släppa och inte bli nått och att vi inte ska ropa hej. Men just nu är jag faktiskt gravid. Det är helt sjukt. 4 år av negativa tester och mens som kommer som en klocka varje månad. Kanske är det vår tur nu!

• ttcjuliaa
    Hopplöstattkommapå skrev 2022-06-29 08:45:17 följande:

Soldrömm - jag lider med dig. Usch så trist. 

Här kunde jag inte hålla mig från att tjuvtesta i morse. Har officiell testdag tisdag nästa vecka, men eftersom jag är helt hormonfri så tyckte jag mig må lite udda. Superhungrig direkt när jag vaknar (inte ätit frukost på 25 år), drar lite i magen, drömmer konstiga saker och lätt illamående. Ställde in mig på att det var inbillning men tog ett test som sagt. Jag har aldrig i hela mitt liv fått två streck på testet, men där var det. Rd 7. Obegripligt. 

Jag vet att det mycket väl kan släppa och inte bli nått och att vi inte ska ropa hej. Men just nu är jag faktiskt gravid. Det är helt sjukt. 4 år av negativa tester och mens som kommer som en klocka varje månad. Kanske är det vår tur nu!

Åh vad roligt! Grattis! Solig
Svar på tråden IVF 2022