IVF 2022
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
Hur går det för alla?
Jag var på vul igår och äntligen fick vi se ett litet hjärta slå, så nu är det bara att vänta till Januari och hoppas den fortsätter att växa 
Hur går det för alla?
Jag var på vul igår och äntligen fick vi se ett litet hjärta slå, så nu är det bara att vänta till Januari och hoppas den fortsätter att växa 
Oj här har jag missat?
det blev inget för oss denna gång heller :(
vi har 2 i frysen som vi ska få tillbaka efter jul/ nyår i naturlig menscykel? ska bli skönt å slippa sprutorna, å jag hoppas verkligen att båda klarar upptiningen?
hur går det för er?
usch så jobbigt/ tufft med sen abort :/

Nu är jag tillbaka här igen efter vårt MA i höstas. Har inväntat ett par mens, och lyckats pricka in mens under klinikens julledighet så NU kom mensen idag och börjar med sprutorna imorgon igen. Denna gången ska jag ta menopur 150E istället för gonal-f. Någon som vet vad skillnaden egentligen är?
Hur går det för alla i ivf-bubblan?
Oj här har jag missat?
det blev inget för oss denna gång heller :(
vi har 2 i frysen som vi ska få tillbaka efter jul/ nyår i naturlig menscykel? ska bli skönt å slippa sprutorna, å jag hoppas verkligen att båda klarar upptiningen?
hur går det för er?
usch så jobbigt/ tufft med sen abort :/