IVF 2022
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????

Bix1 - hur går det för dig?
Kom lite blod nu när jag torka mig.
Det är nog kört för min del 😔
Kom lite blod nu när jag torka mig.
Det är nog kört för min del 😔
Ge inte upp hoppet förens testdagen. Man vet ju aldrig. Annars får du bara ladda om till nästa cykel. Tillslut är det din tur!
Är det någon som gjort ett hysteroskopi?
Hej på er alla! Vill bara önska er alla lycka till och hoppas 2023 blir ert år med! :)
Kanske hoppar in här ibland och läser.
Jag var på ul idag bebisen fick godkänt utan anmärkning, så sjukt overkligt att snart vara i mål 
Hej!
Jag hoppar in I tråden igen efter lite uppehåll under jul och nyår,
På fredag är de dags för starten till andra försöket ivf, så dags med provera...
Denna gången kör vi på gondal-f och hoppas de blir fler fina embryon !!
Första försöket körde vi med menopur fick ut 13 ägg, 7 befruktade, gjorde färsk återföring på dag 5 men funkade inte, och eftersom tyvärr bara 1 embryo (blastocyst) klarade frysning så blev de bara ett fet...
Loppan1994 åh vad roligt vad glad jag blir för er skull, håller tummarna för er 
Hej!
Jag hoppar in I tråden igen efter lite uppehåll under jul och nyår,
På fredag är de dags för starten till andra försöket ivf, så dags med provera...
Denna gången kör vi på gondal-f och hoppas de blir fler fina embryon !!
Första försöket körde vi med menopur fick ut 13 ägg, 7 befruktade, gjorde färsk återföring på dag 5 men funkade inte, och eftersom tyvärr bara 1 embryo (blastocyst) klarade frysning så blev de bara ett fet...
Loppan1994 åh vad roligt vad glad jag blir för er skull, håller tummarna för er