Blivit en mansgris
Efter 16 år tills med massa och ner gångar är de värre än någonsin de sista 2 åren. Han har lagt sig helt på lat sidan. Ansträngninger sig inte ett dugg för att hjälpa till att försörja familjen. Sedan hans företag gick i konkurs har han bara varit hemma och skiter i allt han drog på sig 1 miljon i skuld i samband med detta ( tog lån för att försöka rädda företaget ) jag drar hela lastet helt själv. De ända han gör är att vara med vår yngsta ibland om hon är sjuk ex så jag kan göra saker som ger pengar utan att behöva ta ut VAB. Ibland hjälper han med disken. Sen klagar han bara på mig hela tiden ! Ex att jag är ute och jag gör saker. Har aldrig någonsin stoppat honom till att göra saker ändå är det mitt fel, skaffa en hobby!? Nej du bestämmer inte över mitt liv säger han då och sen ska han klaga över att jag har hobby. Tydligen kan han inte jobba får vi bor på landet nu. Dit flyttade vi efter allt kaos med hans företag eftersom jag fick jobb här. Hade jag inte haft ansvar för barn hade jag slutat med allt jag gör så hade han fått se hur de går. Allt är bra skit nu sexlivet med är bara äcklad. Vill ha bort honom men han vägrar flytta och jag verken kan eller vill flytta igen. Vad ska han göra med ett hus med 4 sovrum själv? Bättre jag hade varit här med barnen. Har inte råd att hyra en lägenhet till annars kunde de varit ett alternativ att den som har barnen bor i huset den veckan man har dom och den andra i lägenheten sen byter man. Blir tokig hur får jag bort honom .