Bikini på barn
Vad tycker ni om bikini på barn? Var ska de ha på sig om de inte får ha bikini?
Varför inte klä alla under 18 år i burka så är vi 100% säkra på att ingen tittar? Sen undrar jag om du anser att pojkar också ska ha baddräkt eller om det bara är flickor som ska ses som sexobjekt? Jag tycker vi ska lägga skulden där den hör hemma, hos pedofilerna och våldtäktsmännen. Jag tänker inte lära min dotter att hon ska klä sig eller vara på ett visst sätt för att äckelgubbar inte ska bli frestade, det är deras problem inte hennes. På stranden har det ingen praktisk betydelse alls eftersom de inte kan ge sig på någon där.
Jag går väl emot strömmen och tycker att bikini är toppen.
Lättare att av och på, enklare med toalettbesök, och det går att köpa extra underdelar eftersom de slits när de åker rutschkana på våta klippor och i vattenrutschkanor.
Vår dotter fick bikini när hon frågade efter det, tror hon var ca 5-6 år. Ingen trekants-variant, utan en helt neutral i snittet. Sedan har hon oftast haft solskyddströja eller annan tröja över för att skydda sig mot solen.
Med det sagt så trivs jag dock själv bäst i baddräkt på badhus medan jag oftast har bikini på stranden.
Lättare att av och på, enklare med toalettbesök, och det går att köpa extra underdelar eftersom de slits när de åker rutschkana på våta klippor och i vattenrutschkanor.
Vår dotter fick bikini när hon frågade efter det, tror hon var ca 5-6 år. Ingen trekants-variant, utan en helt neutral i snittet. Sedan har hon oftast haft solskyddströja eller annan tröja över för att skydda sig mot solen.
Med det sagt så trivs jag dock själv bäst i baddräkt på badhus medan jag oftast har bikini på stranden.
Badbyxor eller baddräkt, oavsett kön. Bikini är för vuxna och totalt meningslöst att ha på barn.
Inget? Eller möjligtvis en badbyxa om man vill undvika sand i snippan.