• Anonym (Bikini)

Bikini på barn

Vad tycker ni om bikini på barn? Var ska de ha på sig om de inte får ha bikini?

• Svar på tråden Bikini på barn
  • Gameofthrones

Nope det finns så mkt snygga barnkläder / badkläder till barn.
    Bikini. 
    Du ger rovdjuren free candy. (ännu mer upphetsande situation) 

Min yngsta hon går i baddräkt. Hon har 2 och välja imellan en som ser ut  som är formad som en baddräkt fast med shorts. 
    Sen en vanlig standard. Vi har verkligen pratat om att man ska vara rädd om sin kropp och hur man ser ut. Men är otroligt glad att min dotter har en bra attityd och integritet. 

• Guldnovan
    Anonym (Bikini) skrev 2022-01-24 22:59:13 följande:
    Bikini på barn

Vad tycker ni om bikini på barn? Var ska de ha på sig om de inte får ha bikini?

Baddräkt. Håller med ovan. 
  • Gameofthrones
    Tow2Mater skrev 2022-01-24 23:18:26 följande:

En pojke i bikini skulle se lustigt ut. Det brukar bli badbyxor.

Haha, asså du är rolig Skrattande
  • Anonym (Rifnek)

vad spelar de för roll vad de har för badkläder? Sluta sexualisera barn tack Rynkar på näsan 

• Anonym (Julia)

Baddräkt passar ju utmärkt. Förstår inte poängen med bikini på riktigt små barn.

• Glinda från Oz

Små barn behöver bara bad trosor, när barnet blir äldre får de välja själva. Alla här i tråden vars tankar går till sex när de hör om småbarn i bikini borde skämmas. 

• Panduro
    Glinda från Oz skrev 2022-01-25 05:29:16 följande:

Små barn behöver bara bad trosor, när barnet blir äldre får de välja själva. Alla här i tråden vars tankar går till sex när de hör om småbarn i bikini borde skämmas. 

Det är lite naivt att säga så, tycker jag. 
    Jag tänker inte på sex av att se ett bikiniklädd, eller naket, barn. Däremot är jag för tillfället ganska inne i pedofilsvängen av andra skäl, och är väldigt medveten om hur vanligt pedofili och övergrepp/våldtäkt på barn är.
  • sextiotalist

Jag hade min första bikini innan jag fyllde 6, på 60-talet. Minns att mamma kallade den för soldräkt
    Så bikini för barn har funnits i minst 50 år

• Glinda från Oz
    Panduro skrev 2022-01-25 05:36:43 följande:
    Det är lite naivt att säga så, tycker jag. 
    Jag tänker inte på sex av att se ett bikiniklädd, eller naket, barn. Däremot är jag för tillfället ganska inne i pedofilsvängen av andra skäl, och är väldigt medveten om hur vanligt pedofili och övergrepp/våldtäkt på barn är.
    Och du tror att en pedofil kommer springa fram och ta barnet framför föräldrarna? Eller att pedofilen våldtar barnet på stranden när alla tittar på? Sexualiserar man själv barn är man en del av problemet. 
Svar på tråden Bikini på barn