Sextrender
Som mogen sexälskande kvinna tycker jag att det är spännande med sextrender och hur detta påverkar vad vi tänder på, våra fantasier och hur vi njuter av sex. Det är också spännande på hur det skiljer sig mellan kvinnor och män och hur något som verkat vara "edgy" eller lite märkligt när man börjat sedan blir något som man inte kana vara utan. Här är lite av mina tankar på olika trender sett ur ett kvinnligt perspektiv:
- Sexiga underkläder...
Redan sen tidernas begynnelse så har ju vi tjejer klätt upp oss eller klätt ut oss för att kåta upp männen. Vanliga stayup strumpor och spets underkläder funkar inte för mig. Jag gillar hellre lite lack och latex och man måste ha något på sig. Alternativt något strikt eller uppklätt när man leker med långa rollspel eller förspel med förförelse.
- Höga klackar...
Detta är ju också en klassiker som funnits med hur länge som helst och som de allra flesta killar killar skarpt. Jag har alltid gillat skor men kopplade inte ihop det med sex förrän en kille bad mig sätta på mig ett par höga lackpumps när vi hade sex första gången. Det blev en eye-opener för mig när jag såg hur upphetsad han blev. Nu kan jag nästan inte ha sex utan höga klackar, och jag tänder på den makt jag får över killen och blir kåt av att "tvinga honom" att kyssa dem som en liten lydig slav. Däremot har jag märkt att klackarna hela tiden måste bli "högre". Mina favoriter är pumps och stövlar med både plattform och klack
- Analsex...
När den trenden kom (för många år sedan) tyckte jag först att det lät motbjudande, men oj vad jag har ändrat mig. MEN man måste vara rejält förberedd och göra det med rätt person. Numera har jag alltid tvättat och sköljt min lilla rumpa så att den är redo för både styv kuk och nyfiken tunga, för att "slicka rumpan" på tjejen har ju blivit en stor grej sista åren. väldigt många killar tänder jättemycket på det.
- Oralsex...
Att suga av en kille, eller slicka en kvinna är ju inget nytt men en tydlig trend är att detta allt mer blivit ett "huvudnummer" istället för ett förspel. I nästan varje film och tv-produktion där det ska visas en sexscen är det numera inte en vanlig samlagsscen som visas utan hur man slickar och suger. Kolla själv.
- Strypsex...
Också en tydlig trend sista åren. Man ser det överallt. Har provat lite "light" men har inte förstått tjusningen men detta, här kanske någon entusiast kan berätta mer?
- Fisting...
Också en trend som väl kommit och gått i de hårdare kretsarna. Känner inte att det är något jag vill prova. Hjälp!
- Åldersskillnad... MILF mm
i ALLA tider har mogna och äldre män alltid lockats av unga tjejer, De senaste åren så har dock MILF trenden blivit stark och många mogna kvinnor har blivit eftertraktade MILFs som yngre killar. Äntligen lite rättvisa! Jag tycker inte att åldern spelar någon roll utan endast kemin mellan personerna. Men visst är det upphetsande när en mogen sexig kvinna förför och blir knullad av ett par yngre killar. Mums ;)
- BDSM....
ojojoj vilket uppsving det blev på BDSM och smiskfronten när 50 Shades of Grey kom! Själv gillar jag lite dominans, smisk och submissive i light-version i form av rollspel eller förspel.
- Fontänorgasmer...
Stor trend och fokus på kvinnans orgasmer och den "mystiska" fontänorgasmen. Kan bara säga att den rekommenderas varmt, och gärna i kombination med nedanstående...
- Femdom och Facesitting...
En väldigt tydlig trend senaste tiden tycker jag. Att tvinga killen till spännande underkastelse där han först måste straffas lite och kyssa klackar innan han får tillgång till de mer spännande delarna. Blev själv överraskad hur mycket jag gillade detta. Facesitting är helt klart nåfot som många killar gillar och fantiserar om, och det är ju helt underbart att rida på sin älskares ansikte med ett hårt grepp i hans hår så att man kan styra hans tunga till det hål man vill.
...och här kommer vi till ytterligare en het trend vill jag påstå. Uppenbarligen fantiserar många om att komma över killens ansikte och i hans mun, gärna med en fontänorgasm. Detta är enligt mig helt ljuvligt eftersom det hetsar upp mig både genom fysiska känslan (när han slickar mig tills jag kommer) men också den sköna femdom-feelingen att tvinga honom att ta min orgasm över hans ansikte. Men det har också blivit "mellanmjölk" att kissa killen i ansiktet (och munnen) vid facesitting. All typ av "golden showers" har ju tidigare varit väldigt edgy men har i dessa sammanhang blivit en mycket vanlig fantasi. Jag har haft flera yngre killar som velat pröva detta på mig, och jag var mycket tveksam men måste erkänna att jag gillade det. Maktkänslan var otroligt upphetsande och jag har upplevt att jag fått orgasm precis i samma ögonblick som jag låtit det rinna över hans ansikte.
Vad säger ni, håller ni med, har erfarenheter och kommentarer?