• Anonym (Ida)

Tinder trots förhållande.

Råkade se att min pojkvän har appen Tinder. Skaffade Därför Tinder för att se hans profil. Där stod det att han har har ett barn, ett hus och ett stort badkar. Men stod ingenstans att han har flickvän. när Jag sa att jag såg att han hade appen Tinder på telefonen så sa han att jag måste sett fel och nekade. Sen förklara jag att han hade ny bild på sig själv på Tinder så de betyder ju att han varit inne nyss. Då erkände han. Och tog även fram hans profil och berätta att jag skaffa Tinder för att få se hans profil... känner nu att jag inte kan lita på han o känner mig ledsen... vad hade ni gjort? Kan tillägga att han förut varit inne på en sexsida... 

• Svar på tråden Tinder trots förhållande.
  • Anonym (Slut)
    Anonym (Ida) skrev 2022-02-12 19:53:36 följande:
    Tinder trots förhållande.

Råkade se att min pojkvän har appen Tinder. Skaffade Därför Tinder för att se hans profil. Där stod det att han har har ett barn, ett hus och ett stort badkar. Men stod ingenstans att han har flickvän. när Jag sa att jag såg att han hade appen Tinder på telefonen så sa han att jag måste sett fel och nekade. Sen förklara jag att han hade ny bild på sig själv på Tinder så de betyder ju att han varit inne nyss. Då erkände han. Och tog även fram hans profil och berätta att jag skaffa Tinder för att få se hans profil... känner nu att jag inte kan lita på han o känner mig ledsen... vad hade ni gjort? Kan tillägga att han förut varit inne på en sexsida... 

Jag hade gjort slut. Han är inte att lita på, så varför fortsätta? Han ljuger och går bakom ryggen på dig. 
  • Anonym (Nej)

Då är han väl ute efter att vara otrogen. Om ni nu inte har ett öppet förhållande, vilket det inte låter som. 

• Anonym (öööö)

Givetvis inte ok.

Han trodde han skulle få lite kul bakom din rygg. Skönt för dig att du fick reda på det. 

• Anonym (H)

Nej det är väl klart att du inte kan lita på honom. Självklart inte under några omständigheter.

• Anonym (Ida)

Tack för svar alla! Fick se hans tinderkonto från hans mobil efter mkt tjat. Där hade han ingen matchning eller nåt? Kan de varit att han inte fick napp? Kan tillägga att han har svårt att få tjejer då han är väldigt överviktig och inte så brydd om att vara fräsch o så

• Anonym (Ida)

Han nekar att han ens försökte eller ville vara otrogen. Bara logga in och kolla då han inte varit aktiv där på så länge. Och för att se va som hänt av nyfikenhet 

• Anonym (H)

Han skriver att han ett "stort badkar". Det är ju som en inbjudan till sex. Han har väl inte lyckats få en match helt enkelt.

• Anonym (...)

Varför vill du ha en kille som ljuger och letar efter andra tjejer? Fet och ofräsch oxå?  Vilken standard vissa har..

Svar på tråden Tinder trots förhållande.