• Anonym (Ida)

Tinder trots förhållande.

Råkade se att min pojkvän har appen Tinder. Skaffade Därför Tinder för att se hans profil. Där stod det att han har har ett barn, ett hus och ett stort badkar. Men stod ingenstans att han har flickvän. när Jag sa att jag såg att han hade appen Tinder på telefonen så sa han att jag måste sett fel och nekade. Sen förklara jag att han hade ny bild på sig själv på Tinder så de betyder ju att han varit inne nyss. Då erkände han. Och tog även fram hans profil och berätta att jag skaffa Tinder för att få se hans profil... känner nu att jag inte kan lita på han o känner mig ledsen... vad hade ni gjort? Kan tillägga att han förut varit inne på en sexsida... 

• Svar på tråden Tinder trots förhållande.
  • Anonym (Ida)

Vi har barn tsm ja 

• Anonym (Ida)

Varför skulle man hitta på att man har barn? Blir tjejer mer intresserade av de eller 

• LejonPappa
    molly50 skrev 2022-02-13 11:41:53 följande:
    Ändå har han ett konto på Tinder?
    Oavsett så är det uppenbart ett problem i relationen , sen om det beror på han eller henne, eller båda ? Oavsett så har du rätt.. ett konto på Tinder är ett konto för mycket..
  • molly50
    Anonym (Ida) skrev 2022-02-13 16:37:52 följande:

Varför skulle man hitta på att man har barn? Blir tjejer mer intresserade av de eller 

Det var nog jag som tänkte lite tokigt. Ber om ursäkt för det. 
  • molly50
    LejonPappa skrev 2022-02-13 21:48:37 följande:
    Oavsett så är det uppenbart ett problem i relationen , sen om det beror på han eller henne, eller båda ? Oavsett så har du rätt.. ett konto på Tinder är ett konto för mycket..
    Så kan det kanske vara. Men även om det skulle vara så så måste han ju kunna prata med TS om det istället för at skapa ett konto på Tinder.
    Det kanske finns brister i kommunikationen.
    Oavsett så är det ju hans eget val att skapa Tinderkontot,så det kan ju inte skyllas på TS.
  • Anonym (Isa)
    KimLinnefeldt skrev 2022-02-13 10:55:53 följande:

Han kanske bara söker lite spänning, näring till hans fantasi. Skulle inte börja packa väskan genast.

Hade du gillat det själv? om tjejen du var ihop med helt plötsligt öde upp ny bild på Tinder för att hon anser att hon vill ha spänning och bekräftelse av andra män?

Har man det behovet bör man inte vara i en seriös relation. 
  • Anonym (sådär)
    Tukt skrev 2022-02-13 11:32:53 följande:
    Ja jag tror på det själv. Annars skulle jag väl knappast skriva det?
    Bara för att man försöker så behöver man ju inte lyckas. Dessutom kan en fet kropp döljas på ett beskuret fotografi.
    Det är tanken som räknas sägs det.... så  även om han inte fick napp så var syftet att få napp. Varför skulle TS vilja vara ihop med sån snubbe?
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Ida) skrev 2022-02-13 16:37:52 följande:

Vissa föredrar bundna män för att inte få "komplikationer". Dvs de vill knulla utan att få någon efterhängsen snubbe på halsen och då tycker de att en man med familj är en fördel.
  • Anonym (sådär)
    KimLinnefeldt skrev 2022-02-13 10:55:53 följande:

Han kanske bara söker lite spänning, näring till hans fantasi. Skulle inte börja packa väskan genast.

Och du ser såklart ingen skillnad i att "söka spänning" med sin partners medgivande och utan?
  • Tukt
    Anonym (sådär) skrev 2022-02-14 09:57:06 följande:
    Det är tanken som räknas sägs det.... så  även om han inte fick napp så var syftet att få napp. Varför skulle TS vilja vara ihop med sån snubbe?
    Varför får hon nog svara på själv, med tanke på att det är ganska mycket som spelar in i hur vida man ska ha en relation med någon.
    Det jag talar om är nyanser och inte svartvita, teoretiska resonemang.
    Där kan det kanske spela roll om han söker digital bekräftelse eller om han knullat runt. Kanske inte för dig, men förmodligen för de flesta så är det en rätt stor skillnad.
Svar på tråden Tinder trots förhållande.