• Anonym (Ida)

Tinder trots förhållande.

Råkade se att min pojkvän har appen Tinder. Skaffade Därför Tinder för att se hans profil. Där stod det att han har har ett barn, ett hus och ett stort badkar. Men stod ingenstans att han har flickvän. när Jag sa att jag såg att han hade appen Tinder på telefonen så sa han att jag måste sett fel och nekade. Sen förklara jag att han hade ny bild på sig själv på Tinder så de betyder ju att han varit inne nyss. Då erkände han. Och tog även fram hans profil och berätta att jag skaffa Tinder för att få se hans profil... känner nu att jag inte kan lita på han o känner mig ledsen... vad hade ni gjort? Kan tillägga att han förut varit inne på en sexsida... 

• Svar på tråden Tinder trots förhållande.
  • Anonym (Naj)

Fool me once...

Att förlåta en gång är en sak, att ens överväga att förlåta när han sen gör det IGEN är bara korkat. 
    Han kommer fortsätta såhär för att han vill och också uppenbart kan. Värdera dig själv högre och hitta någon som vill vara med dig, inte bara har dig som buffert medan han letar annat.

• Anonym (Camilla)

Du måste sätta dig ner och prata igenom det här. Vill ni ha en relation? Vad är det eg det handlar om med Tinder för honom. Han vill kanske  känna sig åtrådd, vara lite eftertraktad. En egoboost helt enkelt. Fundera på hur han skulle kunna få det på annat sätt. Är det något som du inom relationen kan göra. Ge varandra bekräftelse. Vill du vara tillsammans med honom om du inte tycker att han tar hand om sig. Du ska ju inte behöva tjata på honom att sköta hygien och klä sig rent. Det är mer som skaver här och kan det vara så att Tinderkontot är en bra förevändning för att du ska göra slut? 

• KlasG82

Han gillar tryggheten hemma men vill han mer/annan/annat sexuellt.. Dra.. Han kan gråta själv i sitt stora badkar. 

• Anonym (M)
    Anonym (Ida) skrev 2022-02-12 20:25:55 följande:

Han nekar att han ens försökte eller ville vara otrogen. Bara logga in och kolla då han inte varit aktiv där på så länge. Och för att se va som hänt av nyfikenhet 

Klart han nekar. Han nekade ju också att han ens hade tinderkonto. Den lögnen funkade inte så nu hoppas han du ska köpa nästa lögn istället.
  • Anonym (Dra)

Så dålig lögn... va inne bara för att kolla läget, har inte varit aktiv på länge.. Men en ny profilbild har han minsan fixat???? nä lämna och hitta någon ny som bryr sig om att göra sig fin och fräsch i din närvaro

• Anonym (Ida)

Tjatat så länge att få reda på sanningen men han säger att han aldrig velat ha nån annnan än mig 

• Pinotage
    Anonym (Ida) skrev 2022-02-13 09:36:02 följande:

Tjatat så länge att få reda på sanningen men han säger att han aldrig velat ha nån annnan än mig 

Varför stanna med någon som du VET att du inte kan lita på ? Livet ör kort.
  • Tukt

Du beskriver honom som en person med problem, fet och ofräsch. Så det finns väl en god chans att han likt många andra skaffat Tinder för att få bekräftelse. Något han tydligen inte riktigt lyckats med.
    Det behöver alltså inte betyda att han jagar sex eller vill vara otrogen. Men säker kan man aldrig vara.
    Men i vilket fall det är, så finns det en del problem där som säkert kommer att poppa upp igen i olika varianter. Så det vore kanske läge att ta en sväng till kommunens familjeterapeuter och försöka få lite hjälp att bena i det där.

• Tesskk
    Tukt skrev 2022-02-13 09:55:50 följande:

Du beskriver honom som en person med problem, fet och ofräsch. Så det finns väl en god chans att han likt många andra skaffat Tinder för att få bekräftelse. Något han tydligen inte riktigt lyckats med.
    Det behöver alltså inte betyda att han jagar sex eller vill vara otrogen. Men säker kan man aldrig vara.
    Men i vilket fall det är, så finns det en del problem där som säkert kommer att poppa upp igen i olika varianter. Så det vore kanske läge att ta en sväng till kommunens familjeterapeuter och försöka få lite hjälp att bena i det där.

Hahah tror du det själv eller?? Är man fet o man får man aldrig bekräftelse på en tinderapp. Tvärtom 
  • Anonym (M)
    Anonym (Ida) skrev 2022-02-13 09:36:02 följande:

Klart att han säger saker som han hoppas ska gå hem hos dig nu.
Svar på tråden Tinder trots förhållande.